Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، اهالی جولان اشغالی در سی و نهمین تظاهرات اعتراضی خود علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی، پایبندی به هویت ملی سوریه و تداوم روند مقابله با تمامی تصمیمات رژیم اشغالگر صهیونیستی در جولان اشغالی تا آزادسازی آن را اعلام کردند.

مردم این منطقه اشغالی با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به تصمیم شوم الحاق توسط رژیم صهیونیستی، بر ادامه مقاومت، مبارزه و مقابله با تمام دسیسه‌های رژیم اشغالگر و ایستادن در کنار ارتش عربی سوریه تا آزادسازی کامل خاک جولان اشغالی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: به مناسبت سی و نهمین سالگرد اعتراض تاریخی و شجاعانه از سوی اهالی جولان اشغالی سوریه در سال ۱۹۸۲ به تصمیم شوم الحاق، به نسل پدرانمان که به هدف مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی این تصمیم تاریخی و شجاعانه را گرفته بودند، درود می‌فرستیم و به ملت سوریه و ارتش و رهبری کشورمان قول می‌دهیم که به میراث مبارزه قهرمانانه نسل پدرانمان وفادار بمانیم.

رژیم صهیونیستی این بخش از خاک سوریه را بعد از جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۶۷ اشغال کرد و تل‌آویو در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به عنوان بخشی از خاک ادعایی خود اعلام کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا فروردین ماه سال ۱۳۹۸ با امضای اعلامیه‌ای حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناخت.

این در حالی است که مجمع عمومی سازمان ملل متحد حاکمیت همیشگی سوریه بر جولان اشغالی را با ۱۵۳ رای موافق تصویب کرد و از صهیونیست‌ها خواست که از بهره برداری بی رویه، نابودی و از میان بردن منابع طبیعی در جولان اشغالی و نیز اراضی فلسطینی از جمله قدس خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جولان اشغالی تحولات سوریه رژیم صهیونیستی جولان اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی از تداوم شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بنابراین گزارش، دقایقی قبل نیز ۱۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل غربی و شلیک ۱۵ موشک از خاک لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که یک هدف نظامی در عرب العرامشه واقع در شمال فلسطین از سمت لبنان هدف آتش قرار گرفت.

همچنین یکی از مواضع رژیم صهیونیستی در حومه پادگان زرعیت واقع در الجلیل غربی و یکی از مواضع این رژیم در اطراف پایگاه برکه ریشه، هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک یک موشک ضد زره از لبنان به سمت پادگان زرعیت خبر دادند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد