Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@17:48:33 GMT

آشنایی و چگونگی کمک به خیریه بچه های آسمان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۰۳۷

آشنایی با خیریه بچه های آسمان

موسسه خیریه بچه های آسمان که فعالیت خود را در سال 1387 به منظور نگهداری و یاری به بچه های معلول از نظر فیزیکی و روانی و افراد مسن شروع نموده است. در واقع بچه های آسمان در قالب یک سازمان غیردولتی-غیرانتفاعی با هدف ارزشمند نوع دوستی، یک خانواده ی 400 نفره با 150 پرسنل است که به‌صورت شبانه‌روزی با مشارکت های مردمی از افراد تحت پوشش خود حمایت می‌کنند و کل هزینه ی روزانه، از خورد و خوراک تا مراقبت، نگهداری و درمانی افراد توسط کمک های مردمی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز شامل 3 آسایشگاه نگهداری از مددجویان است که شامل:1- دختران کمتر از 14 سال 2- قسمت پسران بالای 14 سال 3- بیماران اعصاب و روان می باشد.

از انواع کارها و خدماتی که در موسسه خیریه بچه های آسمان صورت می گیرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛ سرویس خدمات نگهداری شبانه روزی به بچه ها در گروه های سنی مختلف، عرضه کمک های مددکاری و روانپزشکی، عرضه کمک های توانبخشی و مراقبت های پزشکی و پرستاری ، ارائه فعالیت های بهداشتی دهان و دندان در قسمت های ویژه ای از موسسه خیریه بچه های آسمان که به مددجویان و کودکان و خانواده های آنها عرضه می گردد.



چگونگی کمک به خیریه بچه های آسمان

این موسسه توسط کمک های مردمی فعالیت میکند و تمامی کمک های دریافتی صرف نگهداری از مددجویان می شود.

موسسه خیریه بچه های آسمان در قبل از دوران کرونا و پس از آن نیازمند کمک های مردمی جهت تهیه اقلام غذایی و دارویی است. بالغ بر 80 درصد کسانیکه در این خیریه زندگی می کنند، از گروه های مختلف از جمله؛ بی سرپرست، بدسرپرست و بیماران اعصاب و روان می باشند.

در ماه های گذشته بسیاری از افراد خیر از جوامع مختلف مردمی، هنرمندان و ورزشکاران به خیریه بچه های آسمان مهربانی های بیشماری را نموده اند.



روش کمک به خیریه

یکی از روش های کمک به خیریه بچه های آسمان پرداخت کمک های نقدی به شیوه آنلاین است. نیکوکاران محترم میتوانند از طریق سایت این موسسه کمک های نقدی خودشان را به صورت آنلاین واریز نمایند. با ورود به سایت و وارد شدن به صفحه پرداخت آنلاین مشخصات خود را وارد میکنید و پس از انتخاب موضوع پرداختی اعم از (ذبح گوسفند کامل- شراکت در ذبح گوسفند – کمک نقدی) ، هر مبلغی حتی 1000 تومان را قادر هستید واریز و در این کار خیر سهیم باشید.

راه دیگر کمک به خیریه بچه های آسمان دریافت قلک است؛ قلک خیریه معلولین بچه های آسمان برای تامین هزینه های نگهداری ، دارو و برای احداث آسایشگاه نیاز به همراهی شما عزیزان دارد که یکی از ساده ترین و موثرترین راه های مشارکت در این مسیر، قلک های بچه های آسمان می باشد. شما میتوانید از طریق لینک درخواست قلک و یا شماره 02143613 اقدام به دریافت این قلک های نمایید.

یکی دیگر از این راه ها ، عضويت در خیریه بچه های آسمان به عنوان نیروی داوطلب ، میتوان با صرف اندکی زمان و استفاده از استعدادهایی که دارید دلی را شاد کنید و برای همکاری با موسسه در جهت اهداف خیریه گام های بلند و مثبت بردارید. افراد به طور داوطلبانه میتوانند کمک کنند.و در نهایت باید دست تمامی کسانیکه به صورت داوطلبانه کار نیک انجام می دهند را بوسید.

از آنجاییکه مددجویان نیازهای دارویی و غذایی دارند نیکوکاران میتوانند به خیریه کمک های غیرنقدی نیز اهدا نمایند. به صورتیکه انواع تجهیزات و اقلام موردنیاز مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی را تهیه و تدارک دیده و به موسسه اهدا نمایند.

خرید تجهیزات فرهنگی مددجویان از فروشگاه سبد مهربانی خیریه بچه های آسمان مثل: کتاب،مجموعه سنگ نقاشی و ... راه دیگری برای کمک به خیریه بچه های آسمان می باشد.

راه دیگر یاری به این موسسه استندهای تسلیت،تبریک، لوح، تاج گل جهت همدلی یا عرض شادی به اقوام و آشنایان است. با سفارش استند، لوح و تاج گل بچه های آسمان موجبات شادی وتسلی خاطر دوستان وعزیزانمان می شویم تا در تامین هزینه های نگهداری و توانبخشی معلولین بی سرپرست سهیم باشیم.

کلام آخر

با دست های مهربانتان یاری گر کسانی باشید که هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود و زیستن خود نداشته اند و مطمئن باشید به زودی به اجرتان به بهترین نحو ممکن می رسید.

 

منبع: الف

کلیدواژه: موسسه خیریه بچه های آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی