Web Analytics Made Easy - Statcounter

"رضامهدی" در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره جهاد همگانی شکوفایی فرهنگی (جهش) در اراک افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی باید از ظرفیت کانون‌ها، انجمن ها، تشکل‌ها و نشریات بهره‌گیری شود و کیفیت بخشی امور فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار گیرد.

 وی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی هر دانشگاه باید متناسب با رسالت دانشگاه باشد و در دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز باید تربیت تکنسین‌ها، افزایش اشتغال، ارتقای مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: با وجود محدودیت اعتبارات و منابع مالی در دانشگاه ها این تعهد وجود دارد که انجام فعالیت‌های فرهنگی به ویژه اموری که با حضور و مشارکت دانشجویان انجام شود، مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز در این آیین گفت: دانشگاه‌ها باید در تولید علم با روش‌های نوین سهیم و اثر گذاری لازم را داشته باشند و در آگاه سازی آحاد جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش به سزایی ایفا کنند.

"مهرداد احمدی" افزود: دانشجویان با انجام فعالیت و تولیدات فرهنگی باید ایده‌های خلاقانه ارائه دهند و به واسطه این روش‌های نوین با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره به میزبانی استان برگزار می شود، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال " جهش تولید"، محورهای جشنواره جهاد همگانی شکوفایی فرهنگی بر این اساس برگزیده شده و به صورت وبینار همزمان با دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت و استعدادهای جوانان در انجام امور فرهنگی به عنوان سرمایه‌های عظیم کشور است که موقعیت و زمینه مناسب برای نمایان کردن استعدادهای خود را نداشتند که در این جشنواره توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می گذارند.   

وی ادامه داد: محورهای این جشنواره فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و اعتقادی، اقتصاد و کارآفرینی ،ورزش و نشاط است و مهلت ارسال آثار از طریق درگاه اینترنتی http:jaheshfestival.ir از ۲۱ بهمن ماه تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز در این آیین گفت: این دانشگاه گام نخست عملیاتی کردن فناوری های علمی و فرهنگی برداشته است که آثار مثبت این گنجینه‌های فرهنگی در آینده‌ای نزدیک مشهود است.

 مجید مافی اظهار داشت: آثار ارسالی از سراسر کشور در زیرشاخه‌های جداگانه مورد داوری قرار می‌گیرد و محتواهای برگزیده در گنجینه آثار چاپ و در اختیار مجموعه‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جهش تولید دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جهش تولید اراک استان مرکزی جهش تولید دانشگاه اخبار کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت های فرهنگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای