Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:05:23 GMT

گیلان وزنه ای سنگین در ورزش کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۳۵۷

گیلان وزنه ای سنگین در ورزش کشور است

سید محمدشروین اسبقیان روز یکشنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان در رشت اظهار داشت: این استان از دیرباز در ورزش فعالیت دارد و پرورنده قهرمانان ارزنده ای همچون مرحوم محمود نامجو بوده که افتخارات بسیار ارزشمندی را در سطوح ملی و جهانی کسب کرده اند.

وی افزود: در بخش ورزش های جانبازان و معلولین نیز این خطه ورزشکاران بسیار خوبی در رشته های مختلف به خصوص وزنه برداری دارد و همواره یکی از قطب های برتر این رشته محسوب می شود و هم اینک نیز تعدادی از ورزشکاران گیلانی در اردوهای ورزشی جانبازان و معلولین حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: هم اینک نیز با همه محدودیت ها به دلیل شیوع کرونا، انتخابات ریاست این هیات در گیلان به نحو شایسته ای انجام شد و رئیس جدید این هیات با اکثریت آراء انتخاب شد.

  سرپرست معاونت ورزشی اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در حاشیه انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان اظهار داشت: هیچ مرز و تفاوتی بین جانبازان و معلولین وجود ندارد و نیز با افراد عادی وجود ندارد.

فاضل بازیار افزود: یکی از اهداف مهم ما افزایش ورزش همگانی در بین قشر جانباز و معلول است و تمامی افراد جانباز و معلول باید برای حضور در ورزش همگانی حمایت شوند تا بیش از پیش ورزش را در بین این قشر از جامعه گسترش  دهیم.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان نیز تمای سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا تعداد  بیشتری جذب این هیات شوند.

 وی ادامه داد : برای اولین بار یک مجموعه ورزشی در اختیار هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان گیلان قرار گرفت و هم اینک نیز تمام سعی ما این است که یک مجموعه ورزشی در اختیار هیات ورزش های جانبازان و معلولین این استان قرار دهیم.

انتخاب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان روز یکشنبه در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزار شد که در نهایت حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با کسب ۱۱ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون های ورزشی گیلان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور هیات ورزش های جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند

علی شهبازی با بیان اینکه بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند گفت: مدال های برون مرزی بدنسازی استان در سال گذشته توسط شهلا قهرمانی، سید هادی موسوی، احمدی مهری، سجاد کریمی و محمد باقر شمسی کسب شد.

وی اضافه کرد:سال گذشته ۱۷ مسابقه استانی با حضور ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد و ۱۷ تیم در رشته های زیر مجموعه هیات با ۱۸۰ ورزشکار به مسابقات کشوری و برون مرزی اعزام شدند.

شهبازی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ کاپ اخلاق توسط تیم بانوان در مسابقات پاورلیفتینگ در گیلان کسب شد، افزود: ۱۴ برنامه تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و همچنین ۱۴ دوره آموزشی در رشته های مختلف برای گروه های هدف برگزار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ادامه داد: یکی از مهمترین رویکردهای این هیات ورزشی توجه به آموزش و ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان ورزشی است که این مهم در سال جاری با جدیت پیگیری می شود.

وی اعزام تیم های مختلف ورزشی، حضور در لیگ برتر و میزبانی مسابقات مختلف کشوری را از دیگر برنامه های پیش روی این هیات ورزشی در سال جاری برشمرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۱۲ مچ انداز این هیات ورزشی عضو تیم ملی هستند که این موضوع از ظرفیت های بالای این رشته در استان حکایت دارد.

به گفته وی، شهرستان طارم یکی از مناطق دارای ظرفیت بالا در رشته مچ اندازی است که تلاش شده طی سال جاری با تامین تجهیزات لازم به عنوان قطب این رشته در استان معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار