Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیناز نقدعلی پور عضو تیم ملی نوجوانان تکواندو ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درخصوص وضعیت خود در دوران کرونا و اهدافش برای مسابقات آینده اظهار کرد: در مدت یک سال گذشته به‌خاطر قرنطینه‌هایی که اعمال شده بود و باشگاه‌ها بسته شده بودند، نمی‌توانستیم تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقدعلی پور ادامه داد: ورزش ما به‌گونه‌ای‌است که حتما باید حریف تمرینی وجود داشته باشد که مبارزات تن‌به‌تن و رقابت و انگیزه بیشتری در تمرینات وجود داشته باشد.

او با اشاره به تمرینات انفرادی خود با حمایت‌های پدرش مجید نقدعلی پور برای حفظ آمادگی خود گفت: تمریناتم را در خانه ادامه دادم، پدرم که عضو اسبق تیم ملی کشتی است نیز خیلی کمکم می‌کرد و برنامه‌هایی در اختیارم قرار می‌داد تا بدنم از شرایط آمادگی دور نشود.
عضو تیم ملی نوجوانان تکواندو درباره لغو مسابقات بین‌المللی به‌دلیل شرایط خاص ویروس کرونا اظهار کرد: مسابقات جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۰ و همچنین مسابقات آسیایی به‌دلیل ویروس کروناکنسل شد، اما بی‌صبرانه منتظر شرکت در اردو‌ها هستم تا بتوانم به اهدافم دست پیدا کنم.

او ادامه داد: مسابقات بین‌المللی برای رنکینگ المپیک درحال آغازشدن است، لیگ برتر برای سال آینده مجددا برگزار خواهد شد؛ اما زمان دقیقی برای ازسرگیری مسابقات اعلام نشده است.

نقدعلی پور در پاسخ به این سوال که شیوه‌نامه‌های بهداشتی چگونه رعایت می‌شود توضیح داد: سعی می‌کنیم خودمان شیوه نامه ها را رعایت کنیم، به‌این خاطر که ورزش ما به تنفس زیاد نیاز دارد نمی‌توانیم ماسک بزنیم؛ اما در فضا‌های آزاد یا سالن‌های ورزشی بزرگ‌تر تمرین می‌کنیم.   نقد علی پور خاطر نشان کرد:در مسابقات لیگ هم داوران از شیلد استفاده می‌کردند، اما بازیکنان نمی‌توانستند در مسابقات از ماسک استفاده کنند.

او با اشاره به لطمه‌ای که ورزشکاران در دوران کرونا دیدند افزود: در این مدت زمان مواقعی انگیزه‌مان را از دست می‌دادیم، زیرا مشخص نبود این دوری تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و اردو‌های تمرینی‌مان کنسل شدند همچنین تمام برنامه‌ریزی‌ها برای مسابقات با کنسل شدن رقابت‌ها بی‌جواب ماند.

نقدعلی پور ادامه داد: از لحاظ مادی به ورزشکارانی که از این رشته درآمد داشتند و از لحاظ روحی لطمه زیادی به ما وارد شد.
من هم در زمان انجام تمرینات درگیر ویروس کرونا شدم، اما خداروشکر پس از قرنطینه ۲هفته‌ای جواب تست منفی شد.

عضو تیم ملی نوجوانان تکواندو ایران با ارائه درخواستی برای انجام واکسیناسیون ورزشکاران و فعالیت آن‌ها در مسابقات مختلف برای افتخارآفرینی گفت: امیدوارم ورزشکاران، مربیان و داوران را برای انجام واکسیناسیون نادیده نگیرند تا همه بتوانند به فعالیت خودشان در رشته‌های ورزشی خصوصا تکواندو ادامه دهند.

او در پایان با تمجید و تشکر از فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو دست کسانی است که می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد و همیشه هوای بچه‌ها را دارند، آقای پولادگر ما را حمایت می‌کنند و اگر تا به این لحظه افتخاراتی به‌دست آورده‌ایم با کمک و زیر سایه ایشان بوده است.

لازم به ذکر است؛ آیناز نقدعلی پور عضو تیم ملی نوجوانان تکواندو ایران در مسابقات کاپ جهانی لبنان مدال نقره، جام ریاست‌های آسیا چین تایپه مدال برنز، در مسابقات کاپ جهانی بوسنی‌وهرزگوین مقام سوم و در جام الحسن اردن به مدال نقره دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو مسابقات بین المللی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد