Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پروژه ساخت 27 کیلومتر خط لوله جدید نفت با ظرفیت انتقال 10 هزار بشکه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این پروژه شامل احداث 27 کیلومتر خط لوله 8 اینچ نفت در حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون می‌شود که از سوی مدیریت مهندسی ساختمان معاونت طرح‌های نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خط لوله زیرزمینی با هدف ارسال نفت از کلاستر شادگان تا واحد بهره‌برداری مارون شماره - 3 ساخته شده است و ظرفیت انتقال نفت تا 25 هزار بشکه در روز را دارد و برای انجام پروژه که در مدت 22 ماه اجرا شد 400 میلیارد ریال هزینه شده است.
از مشخصه‌های فنی پروژه می‌توان به نصب ارسال‌کننده و دریافت‌کننده توپک هوشمند و سیستم حفاظت کاتدی، شیربرقی در ابتدا و پایان خط لوله به‌منظور افزایش ایمنی، نصب 30 عدد شیر دروازه‌ای و یکطرفه 8 تا 12 اینچ و اتصال به 13 نقطه از سایر خطوط انتقال اشاره کرد.
ایجاد 27 کیلومتر جاده دسترسی، 250 هزار مترمکعب خاکبرداری و عبور از موانع طبیعی از جمله جاده‌های اصلی و فرعی از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در این پروژه به‌شمار می‌آید که شتاب‌بخشی در اجرای آن به‌منظور استمرار و افزایش تولید از میدان نفتی شادگان مورد تأکید مدیریت شرکت بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد