Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تقدیر از فعالان پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بحث دفاع یک امر اجتناب ناپذیر است و ریشه در تاریخ، روایات و آموزه‌های دینی دارد.

او با بیان اینکه امروز کشوری می‌تواند از جنگ پرهیز کند که در بالاترین درجه دفاعی قرار داشته باشد افزود: با توجه به شرایط جهانی و تغییر و تحولاتی که رخ می‌دهد نوع دفاع‌ها نیز باید متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آماده به دفاع بودن برای کشور خواهان صلح امکان صلح را بیشتر می‌کند.

او تصریح کرد: در ارزیابی‌های خود در مواقعی باید از دید دشمن به خود نگاه کرد تا بتوان نقاط قوت و ضعف خود را دریافت.

کوثری با بیان اینکه وحدت و تاریخ یکی از نقاط مهم قوت ما است گفت: وحدت و انسجام دینی و تاریخی در سیستان و بلوچستان بیش از دیگر مناطق کشور نمود دارد و دشمنان به خوبی نسبت به این قوت آگاه بوده و به دنبال خدشه زدن به آن هستند.

او اظهار داشت: در مقوله دفاع از کشور ۲ نوع سازه توسعه‌ای و تاریخی وجود دارد و این کشور از محدود کشورهایی بوده که دارای سازه تاریخی بسیار غنی است.

مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست گفت: در حوزه پدافند غیرعامل از استان برتر کشور هستیم به گونه‌ای که استاندار این استان تنها استانداری بود که رییس پدافند غیرعامل کشور از ویتقدیر کرد.

میثم مرادیان با بیان اینکه طرح‌ها و اولین‌های بسیاری در حوزه پدافند غیرعامل در سیستان و بلوچستان انجام شده است، اظهارداشت: طرحی به عنوان الگوی جامع پدافند غیرعامل توسط این استان ارائه که در مرحله کشوری حائض امتیاز شد.

او  بیان کرد: تدوین دستورالعمل پدافند غیرعامل بندری در استان‌ها، برگزاری رزمایش زیستی جنوب شرق کشور، اولین رزمایش بندری پدافند غیر عامل کشور در چابهار و تدوین برنامه پدافند زیستی از جمله اقدامات مهم انجام شده این استان در بخش پدافند غیرعامل است.

در پایان این نشست از منتخبان حوزه پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان تقدیر شد.


انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری سیستان و بلوچستان حوزه پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان