Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در گفت وگو با نبض بازار خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان شرقی زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم است و فولاد، خودرو و نیرو از صنایع مهمی هستند که زمینه جلب و جذب سرمایه‌گذاری را دارند و مجلس نیز از سرمایه‌گذاری‌هایی از این دست حمایت می‌کند.

وی ادامه داد:‌ از شاخص‌های مهم توسعه‌ای در استان‌ها حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است تا بخش خصوصی بتواند نسبت به برنامه‌های توسعه‌ای خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به بازدید نمایندگان آذربایجان شرقی از مجتمع فولاد بناب خاطرنشان کرد:‌  طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع توسط بخش خصوصی در حال انجام است و می‌تواند دستاوردهای مثبت اقتصادی برای این استان به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد:‌ توازن بودجه‌ای در میان استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و موجب می‌شود تا زمینه ایجاد اشتغال در همه استان‌ها فراهم شود. بودجه متوازن باید براساس محرومیت‌ استان‌ها، میزان بیکاری، درآمدهای استانی و سایر مولفه‌ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه طرح آمایش سرزمین نقشه راه توسعه استان‌ها است،‌عنوان کرد:‌ متاسفانه در مقام عمل این اتفاق حاصل نمی‌شود و لابی‌ها موجب می‌شود تا بودجه در عمل متوازن بسته نشود و سهم برخی از استان‌ها از پروژه‌های ملی بیشتر از سایر استانها است.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد:‌ در استان آذربایجان شرقی نیز با وجود ظرفیت‌های مهم و پتانسیل‌هایی که این استان دارد بودجه متناسب اختصاص نیافته است و در سال جاری نیز رشد بودجه استان آذربایجان شرقی از رشد بودجه سایر استان‌ها کمتر بوده است.

وی ادامه داد: تعداد پروژه‌های ملی در برخی از استان‌های برخوردار بیشتر است البته در استان ما پروژه‌های ملی مانند پروژه انتقال آب، کنترل آبهای مرزی و انتقال آب به دریاچه ارومیه از این پروژه‌های ملی است که بودجه آن به استان آذربایجان شرقی اختصاص می‌یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فولاد تولید فولاد مجتمع فولاد صنعت بناب استان آذربایجان شرقی پروژه های ملی سرمایه گذاری بخش خصوصی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز