Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تعدادی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز برای پیگیری مطالبات معیشتی، با به دست گرفتن پلاکاردهای اعتراضی در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تجمع کردند.

پیگیری افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مصوبات هیئت امنای این دانشگاه در سال گذشته، اصلی ترین مطالبه تجمع کنندگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دکتر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در کتابخانه واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات هیئت امنا متناسب با شرایط دانشگاه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1089361 برچسب‌ها معیشت مالی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تجمع اعتراضی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معیشت مالی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تجمع اعتراضی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا