Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:27:31 GMT

«شب بیست و یکم» در نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۸۸۴

«شب بیست و یکم» در نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی عمارت، داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو با اشاره به آغاز به کار این عمارت در محل جدید و با رویکردی نو، از برنامه‌ریزی برای تولید تئاترهایی در سال آتی خبر داد و گفت: نخستین پروژه، «شب بیست و یکم» بر اساس متنی از محمود استادمحمد و به کارگردانی مهدی رضایی خواهد بود که فروردین ۱۴۰۰ به صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامور یادآور شد: به دلیل شناخت از کارگردان کار و ظرفیت‌های نمایش «شب بیست و یکم»، بنا بر این شد تا نخستین پروژه تولید تئاتر نوفل‌لوشاتو این اثر باشد.

مهدی رضایی هم درباره این اثر نمایشی گفت: این متن بارها از سوی کارگردان‌های مختلف اجرا شده، ولی من این نمایشنامه را یازده سال پیش زیر نظر خود محمود استادمحمد تمرین کردم که باعث شد به کشف جدیدی از لایه‌های پنهانی آن برسیم.

این کارگردان جوان تئاتر ادامه داد: این نمایشنامه قصه ۲ برادر معتاد به هروئین در دهه ۵۰ تهران است که پدرشان این ۲ را ۲۱ روز در اتاقی حبس می‌کند تا بتوانند ترک کنند و در این مدت، درگیر اتفاقات خیلی عجیب و خشنی می‌شوند.

رضایی با اشاره به تغییراتی که در گروه اجرایی این اثر از زمان شروع تمرین‌ها تاکنون داده است، گفت: با توجه به اینکه قرار است یکی از نقش‌های اصلی را در نمایش اجرا کنم، برای اینکه لطمه‌ای به کار وارد نشود، مهدی خالدی به‌ عنوان کارگردان دوم به گروه اضافه شده است.

مهدی رضایی، میلاد کرباسی، کامران طاهری، ایمان حاج عظیمیان، مجید عراقی، احسان احمدی و برسام نوری‌اسکوئی بازیگران این اثر هستند.

کد خبر 5146814 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود استاد محمد داود نامور نوفل لوشاتو سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شبکه پنج سیما کارگردان سینما ویروس کرونا تئاتر شهر جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان جشنواره موسیقی فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده