Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  رییس واحدک تعمیرات خط این منطقه با اعلام خبر بالا گفت: با هدف ایمن سازی خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، ترمیم آب بردگی‌ها برای  امکان تردد در مسیر و پایش خط در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا رحیمی با اشاره به همکاری واحد ساختمان، ترابری و حراست منطقه، ادامه داد: در این پروژه برای خاکریزی، ایجاد سیل بند و احیای تاج خط از کیلومتر ۵۶۷ تا ۵۸۰ مسیرخط ۲۰ اینچ شاهرود سبزوار از لودر، کمپرسی و گریدر ترابری منطقه شمال‌شرق استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ پس از ترمیم نقاط آبردگی، اصلاح رودخانه‌ها، خاکریزی، ایجاد سیل‌بند و احیای تاج خط، خاکریزی روی لوله‌های دچار آب بردگی محقق تا خاکریزی داخل مسیر برای تردد مستمر انجام و تسطیح مسیر انجام شد.

شایان ذکر است: با توجه به استانداردهای جاری شرکت، شش عدد سد نیز با همکاری واحد ساختمان با هدف ایمن سازی خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی، در این مسیر احداث شده است.

48

کد خبر 1486264

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا