Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:49:41 GMT

دیوار مانع اتصال خیابان شهامت و بوستان ولایت فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۰۸۱

دیوار مانع اتصال خیابان شهامت و بوستان ولایت فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ پروژه خروج از بن بست خیابان شهامت را از یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در راستای رفع مطالبات شهروندان این منطقه اعلام کرد و گفت: تخریب این دیوار و خروج خیابان شهامت از بن بست با توجه به گره ترافیکی شدید در تقاطع خیابان‌های لطیفی و میثاق شمالی ضمن اتصال این معبر به رینگ بوستان ولایت اهمیت زیادی در تسهیل تردد خودروها و کاهش ترافیک خیابان‌های اطراف خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت سازمان املاک برای تملک املاک واقع در این خیابان افزود: به منظور اجرای این پروژه محدوده‌ای به مساحت تقریبی ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع تملک و در نهایت نیز پس از یک سال رایزنی با ارتش جمهوری اسلامی ایران و توافق صورت گرفته، دیوار انتهایی خیابان شهامت تخریب و دسترسی خیابان لطیفی به خیابان برادران شهید عبدی و اتصال به بوستان ولایت پس از چند دهه میسر شد.

به گفته شهردار منطقه طی این طرح ضمن تعریض خیابان شهامت، ۳۰۰ متر جدول و ۴۵۰ مترمربع پیاده رو احداث و ۴۵۶ تن آسفالت نیز در مساحتی نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع پخش شده است.

این خیابان که مسیر ویژه دوچرخه نیز در آن دیده شده است تا ماه آینده آماده بهره برداری برای شهروندان خواهد بود.

کد خبر 5146862 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: بوستان ولایت شهرداری منطقه 19 تهران پروژه های شهری آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی 22 بهمن کمیته امداد امام خمینی هوای سالم عراق ویروس کرونا آموزش مجازی بیمه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از اتصال خط ۵۰۰ چدنی مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه خبر داد.   سعید پاشازاده اظهار داشت: خط ۵۰۰ چدنی منشعب از خط ۸۰۰ چدنی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه در جهت وارد شدن به مدار بهره‌برداری متصل شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است