Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به آن دسته از بازیکنان ناراضی این تیم که فکر می‌کنند کیفیت و سطح تیم در حد آنها نیست هشداری جدی داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غرولند برخی بازیکنان منچستریونایتد ظاهراً از دوره مربیگری ژوزه مورینیو به دوره  اولگنار سولسشایر هم سرایت کرده و سبب شده که آنها بی‌انگیزه یا تحت فشار تن به برخی از دستورات سرمربی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این چیزی است که از صحبت‌های سرمربی نروژی تیم می‌توان برداشت کرد چرا که او به بازیکنان ناراضی تیمش گفت هر کدام‌شان که بخواهند می‌توانند اولدترافورد را ترک کنند.

سولسشایر بدون آنکه از بازیکن یا بازیکنانی نام ببرد، گفت که برخی بازیکنان احساس می‌کنند توانایی‌ها و استعدادشان در منچستریونایتد در حال هدر رفتن است و به همین دلیل هم به آنها توصیه کرد برای خودشان تیمی جدید پیدا کنند.

جام حذفی انگلیس| صعود ساوتهمپتون به جمع 8 تیم پایانی/ مصاف منچستریونایتد و لسترسیتی در یک‌چهارم نهایی

 

سرمربی شیاطین سرخ با اشاره به رویکرد خودش در زمان بازی برای منچستریونایتد زیر نظر الکس فرگوسن، به نشریه VG گفت: به عنوان یک بازیکن تعویضی فوق‌العاده، در بسیاری از بازی‌ها به زمین فرستاده می‌شدم و به تیم‌مان کمک می‌کردم که امتیازات بیشتری کسب کنیم. نمی‌خواستیم تیم دوم شویم و فقط می‌خواستیم قهرمان لیگ باشیم.

سولسشایر ادامه داد: سعی می‌کنم همه اعضای تیمم را متوجه این موضوع کنم که در عملکرد تیم نقش دارند و به نوبه خودشان سهیم هستند اما بعضی‌ها هم هستند که می‌خواهند در برکه‌ای شاه ماهی باشند. پس توصیه من به آنها این است که شاید وقت رفتن‌شان باشد. اینجا یک برکه بزرگ است اما ما آن را فقط برای شاه‌ماهی‌ها نساخته‌ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!