Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله دوباره به خاک عربستان سعودی خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: این حمله به فرودگاه بین المللی أبها و در پاسخ به افزایش تجاوز‌های هوایی و محاصره همه جانبه کشور صورت می‌گیرد.

نیروی هوایی پهپادی بعد از ظهر امروز، یکشنبه، با دو پهپاد، فرودگاه أبها را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تصریح کرد: تمامی شهروندان باید از فرودگاه‌ها و پایگاه‌هایی که برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دوری کنند.

همچنین شبکه خبری المیادین در خبری به نقل از یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: نیروی هوایی پهپادی، اهداف دقیقی را در فرودگاه أب‌ها هدف قرار داده است.

او همچنین گفت: هدف گرفته شدن فرودگاه أبها با دو پهپاد از نوع «صماد ۲» و «صماد ۳» انجام شده است.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد هدف گرفته شدن فرودگاه أب‌ها در پاسخ چارچوب طبیعی و مشروع افزایش تجاوز‌ها و محاصره صورت گرفته است.

این سخنانی یحیی سریع، سخنگوی انصارالله یمن در حالی بیان می‌شود که تلویزیون عربستان سعودی در خبری مدعی شد دو پهپادی را که از سوی نیرو‌های انصارالله به سوی شهر «خمیش مشیط» در عربستان سعودی شلیک شده است را توانسته تا رهگیری و منهدم کند.

روز گذشته نیز یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله پهپادی به فرودگاه أبها در خاک عربستان خبر داده بود.
یحیی سریع گفته بود: عملیات هجومی به هدفی در فرودگاه أب‌ها با پهپاد «صماد ۳» صورت پذیرفت که به صورت دقیق مورد هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین اعلام کرد: این عملیات ظهر امروز شنبه و در پاسخ به حملات تجاوزی (به ملت یمن) و نیز افزایش تنش‌های نظامی و محاصره مداوم ملت صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه ابها حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن سخنگوی نیرو های مسلح یمن فرودگاه أبها یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نیروی هوایی آمریکا در مقر Eglin طیف پهپادهای B-۷۰ را نمایش داد و توانایی هایش برای طراحی، سرهم بندی و استفاده از هواپیماهای خودرانی که در ۲۴ ساعت با چاپ سه بعدی ساخته شده اند را به رخ کشید.

به طور دقیق تر حدود ۲۲.۵ ساعت طول می کشد تا ۶ هواپیما از جمله یک سیستم نجات پرسنل ۳.۶ کیلوگرمی را قبل از پرتاب سرهم بندی کرد. این روش نوآورانه طی ماموریت «بلوهورایزن» توسط مرکز استراتژی و تکنولوژی نیروی هوایی توسط یافته که استراتژی های خارق العاده ای برای تامین نیازهای تاکتیکی فراهم می کند.

این پروژه توسط ۳ نفر اجرا شده است. محققان روی توسعه سریع هواپیماهای بی سرنشین کوچک، فناوری هایشان و همچنین محموله هایی برای نیازها و محیط های مختلف تمرکز کرده بودند.

کلنل داستین توماس یکی از اعضای تیم در این باره می گوید: هواپیماهای بی سرنشین کوچک به جنگ افزارهای جدیدی تبدیل می شوند. با این وجود نیروی هوایی نمی تواند به سرعت این هواپیماها را تغییر دهد یا به سرعت از آنها برای تامین نیازهای خاص یک ماموریت استفاده کند. پروژه ما برای تغییر این روند اجرا شد.

برای انجام این پروژه شرکت Black Phoenix باTitan Dynamics( یک شرکت کوچک هوافضا) که برای طراحی سریع هواپیماهای کوچک و بی سرنشین ارزان مشهور است، همکاری کرد.

محققان از نرم‌افزار طراحی خودکار Titan برای تولید سریع بدنه پهپاد آیرودینامیک با در نظر گرفتن وزن، قدرت، ابعاد و بار در کمتر از ۱۰ دقیقه استفاده کردند. در مرحله بعد کد این طراحی به پرینترهای سه بعدی داده شد تا تجهیزات یک هواپیمای سبک وزن بی سرنشین را تولید کند.

پس از تکمیل چاپ تمام قطعات، محققان هواپیمای بی سرنشین را براساس نیازهای ماموریت شخصی سازی کردند.

کد خبر 6096834 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی