Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک جایگاه جدید در ناحیه فردوس پخش منطقه خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید و شمار جایگاه‌های عرضه سوخت این استان به 115 باب افزایش یافت.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، قربانعلی مردانی، مدیر این منطقه در آیین افتتاح جایگاه «حسینی سرایان» که زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) قرار دارد، گفت: این جایگاه دارای دو سکو و هشت نازل عرضه بنزین و نفت‌گاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این آیین که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نیز حضور داشت، افزود: پیش از بهره‌برداری این جایگاه فقط یک جایگاه در شهرستان سرایان فعال بود که به لحاظ ضروررت عملیات و رضایتمندی مردم شریف شهرستان، احداث و بهره‌برداری این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی رفاهی می‌تواند کمک مؤثری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز باشد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال ساخته شده، اجرای هر سه مرحله طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت)، نصب دیسپچینگ و ژنراتور برق اضطراری را بعضی از امکانات موجود در جایگاه نام برد.
مردانی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی، فرماندار و شهردار سرایان، رئیس و همکاران ناحیه فردوس و شرکت صاحب‌نشان و همه کسانی که در ساخت و راه‌اندازی این جایگاه همراهی و همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد و با اشاره به اشتغال‌زایی برای 9 نفر در این جایگاه گفت: این جایگاه بیستمین جایگاه ناحیه فردوس است که در 15 جایگاه آن سوخت مایع و پنج جایگاه دیگر سی‌ان‌جی عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خراسان جنوبی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان