Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:03:34 GMT

مفاهمه و گفت‌وگو عامل اصلی «نشاط انتخاباتی» است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۲۵۰

مفاهمه و گفت‌وگو عامل اصلی «نشاط انتخاباتی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «حسین خوش اقبال» ظهر امروز در نشست با فرمانداران استان که با حضور مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های یکساله فرمانداران در کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به شکنندگی شرایط بیماری کرونا، حفظ مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری از تغییر وضعیت منفی شهرستان‌ها ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برقراری بازار شب عید به عنوان چشم امید بسیاری از صنوف و بخش‌های خدماتی بسیار اهمیت دارد و مبادا به واسطه شدت یابی بیماری کرونا مجبور به بازگشت محدودیت‌ها شویم.

 خوش اقبال در ادامه از انتخابات سال ۱۴۰۰ بعنوان یکی از متغیرهای مهم آینده در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: این نخستین انتخابات نظام اسلامی در قرن ۱۴۰۰ است که تعیین کننده راهبردهای اجرایی در ده سال آینده خواهد بود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دوست و دشمن نظاره‌گر چگونگی برگزاری این انتخابات و نتیجه آن هستند‌، تصریح کرد: هر چه  فضای جامعه از سوی تصمیم گیران، جریانات و احزاب سیاسی به سمت مفاهمه و گفتگوهای عادلانه، اخلاقی و با جهت گیری منافع ملی پیش برود شاهد تقویت حس امیدواری و نشاط در جامعه خواهیم بود و برگه‌های برنده مردم و نظام اسلامی در انتخابات بیشتر خواهد شد.

حسین خوش اقبال در مقابل یادآور شد: عدم تسهیل شرایط برای ورود گروه‌های مختلف به انتخابات از یک سو و دمیدن در بلندگوهای تخریب و سیاه نمایی از سوی دیگر موجب ترویج فضای یاس و ناامیدی، یکسویه شدن رقابت‌های انتخاباتی و کاهش اثر تعیین کنندگی انتخابات در جامعه می‌شود که نتیجه این معادله، حتما کاهش مشارکت خواهد بود.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منتخب برآمده از یک مشارکت حداکثری و با شکوه حتما صدایی رساتر در مجامع بین المللی و گام‌هایی محکم‌تر در پیشبرد برنامه‌های داخلی خواهد داشت.  

خوش اقبال در توصیه‌ای به فرمانداران گفت که برپایی جلسات گفت‌وگو، دیدار با اقشار، ذی نفوذان و آماده سازی فضای رسانه‌های محلی برای ورود به مباحث انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.

وی همچنین در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز خاطر نشان کرد: حتما نسبت به افزایش اشتیاق مردم به ویژه در سطح روستاها برای کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات شوراها تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به برپایی انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط بیماری کرونا از فرمانداران خواست که برای فراهم آمدن زمینه برگزاری یک انتخابات با کیفیت تلاش کنند.

گفتنی است در این نشست با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعطای لوح از زحمات یکسال گذشته فرمانداران در کنترل بیماری کرونا تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات دانشگاه علوم پزشکی احزاب سیاسی حسین خوش اقبال خبرگزاری فارس سیاسی معاون سیاسی استانداری بیماری کرونا خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به عملکرد‌های بسیار خوب در مستندسازی و صدور اسناد کاداستری موقوفات در یزد اظهار داشت: با تداوم همکاری‌های ادارات ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه، در حال گره‌گشایی از مشکلات ثبتی موقوفات استان یزد هستیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه موقوفات همواره مورد تجاوز زمین خواران قرار دارد، تلاش می‌کنیم ضمن حفظ و محافظت از این سنت حسنه، علاوه بر رضایت خداوند و واقفین، در افزایش ارزش افزوده این اراضی و املاک در نتیجه هویت بخشی و صدور اسناد آنها جدی‌تر عمل کنیم.

به گفته اقبال، در فروردین ماه و هفته اول اردیبهشت امسال بیش از ۳۰۰ فقره سند موقوفات در استان صادر شده است.

عضو شورای قضایی استان یزد با اشاره به وجود ۲۴ هزار و ۵۰۰ موقوفه بدون سند داریم، افزود: حل مشکل این موقوفات، نیازمند یک کار جهادی فارغ از وظایف تکلیفی سازمانی است که سعی می‌کنیم با تدوین برنامه‌های تکلیفی سالانه، از وظایف خود جلوتر حرکت کنیم.

اقبال تأکید کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات جهادی و انقلابی در راستای صدور اسناد موقوفات به صورت ویژه گام برداریم که در این خصوص فعالیت‌های قابل تقدیری در واحد‌های ثبتی در خصوص مستندسازی و صدور برخی اماکن خاص و مهم مذهبی و موقوفات شاخص انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد