Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۱ هزار و ۶۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «فملی»، «شبندر» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۷۹۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام سرمایه‌گذاری‌ سایپا (وساپا) پس از بازگشایی با رشد ۵.۶درصدی، کام سهامدارانش را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۸۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۵۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹.۱درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه) معاملات خودرو با زیان همراه شد تکذیب اعطای تسهیلات بانکی برای حمایت از بورس/ پرداخت ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خروج پول حقیقی در پی کاهش شدت رشد شاخص سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس ارزش معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید، امروز و فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید در همه مناطق گفت: تاکنون بیشترین سرعت وزش باد در شهر قم ۵۵ کیلومتر در ساعت بوده و شهر سلفچگان هم با ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان سرعت وزش باد را در استان داشته است. 

مرتضی صبوری افزود: وزش باد شدید تا نیمه شب ادامه دارد و پس از آن از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: عصر فردا دوباره شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: انتظار داریم روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، شاهد رگبار و رعد و برق باشیم. 

صبوری در خصوص تغییرات دمایی هم گفت: امروز حداکثر دمای هوای شهر قم ۲۸ درجه سانتیگراد، فردا ۳۰ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس