Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:38:18 GMT

رونمایی از پردازنده گرافیکی قدرتمند ان ویدیا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۲۸۶

رونمایی از پردازنده گرافیکی قدرتمند ان ویدیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، پردازنده گرافیکی جدید به خصوص گزینه‌ای ایده آل برای علاقمندان به استخراج ارز رمز خواهد بود. این پردازنده گرافیکی از جمله محصولات میان رده شرکت ان ویدیا بوده و ۳۲۹ دلار قیمت خواهد داشت.

این محصول تازه جایگزینی برای پردازنده‌های گرافیکی جی تی ایکس ۱۰۶۰ و آر تی ایکس ۲۰۶۰ محسوب می‌شود و از فناوری ویژه ای برای شتاب بخشی به سخت افزار برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت مبنایی ۱.۳۲ گیگاهرتزی، رابط کاربری حافظه ۱۹۲ بیتی و ۳۵۸۴ هسته کودا (سکوی پردازش موازی و مدل برنامه‌نویسی ان ویدیا برای تسهیل دسترسی به حافظه و پردازش گرافیکی سریع‌تر) از جمله ویژگی‌های محصول یادشده است.

یکی از مهم‌ترین مزایای این پردازنده گرافیکی برای استخراج ارز رمز بهره مندی از ۱۲ گیگابایت رم است. با توجه به اینکه شیوع کرونا موجب شده ان ویدیا از مدت‌ها قبل پردازنده گرافیکی تازه ای با قیمت متوسط روانه بازار نکند، انتظار می‌رود پردازنده مذکور با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

کد خبر 5146527

منبع: مهر

کلیدواژه: سخت افزار ارز رمز تراشه حاکمیت سایبری فیس بوک ایرانسل تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان توییتر اینترنت گوگل فناوری فضایی آمازون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویروس کرونا گوشی هوشمند ایالات متحده امریکا پردازنده گرافیکی ان ویدیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم