Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:03:35 GMT

نارنجی، اکران جدید کرونا در نطنز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۴۸۰

نارنجی، اکران جدید کرونا در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، ازدیاد آمار مبتلایان کرونا در شهرستان نطنز طی یک هفته گذشته قابل‌توجه بوده که شاهد تغییر رنگ شهرستان از تاریخ ۲۵ بهمن طبق نرم‌افزار ماسک از رنگ زرد به رنگ نارنجی بوده است.

شهرستان نطنز خیلی زود از وضعیت آبی به زرد تغییر رنگ داد و از 25 بهمن ،نارنجی اکران جدید کرونا در نطنز است که عدم رعایت ممکن است این اکران حتی به قرمز تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام رنگ نارنجی، رمضان علی فردوسی، فرماندار شهرستان نطنز اظهار کرد: با اجرای طرح مدیریت محدودیت‌های هوشمند و تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی افزود: تا تغییر وضعیت شهرستان محدودیت‌هایی در شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار شهرستان نطنز از بازگشت محدودیت‌های کرونایی به شهرستان نطنز خبر داد و افزود: تا خارج شدن از وضعیت نارنجی، فعالیت گروه شغلی ۳ و ۴ شامل فعالیت تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های زبان و موسیقی، سینماها، تئاترها، مهدکودک‌ها، موزه‌ها، چایخانه‌ها و گیم نت‌ها ممنوع خواهد بود.

وی از ممنوعیت فعالیت حضوری مدارس، آموزشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی و برگزاری نمازهای جمعه و یومیه، سایر مراسم‌های مذهبی و آئینی خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه طی هفته‌های اخیر خیل کثیری از همشهریان در روزهای پنج‌شنبه بدون در نظر گرفتن شرایط کرونایی; در آرامستانها حضور پیداکرده و این کار سبب ابتلای افراد و افزایش آمار کرونایی در سطح منطقه شد و در صورت نقض قانون و مصوبات ستاد کرونا، با عوامل و مسببان برگزاری مراسم اعم از مداح، مجری و دارندگان سیستم‌های صوتی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

فردوسی با اعلام اینکه ورود خودرو شخصی از سایر شهرها به شهرستان نطنز ممنوع بوده و همچنین برگزاری تجمعات سیاسی، اجتماعی، ورزشی و غیره نیز محدودیت دارد، اذعان کرد: از همشهریان عزیز درخواست داریم با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان به‌منظور کمک به قطع زنجیرهٔ انتقال بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار نطنز نارنجی شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر

دریافت 42 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6095401

دیگر خبرها

  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت