Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@01:16:56 GMT

برق ۲۰میلیون نفر رایگان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۶۵۷

برق ۲۰میلیون نفر رایگان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر اساس آمار استخراج شده توسط شرکت توانیر از ابتدای آبان‌ماه 99 به عنوان آغاز اجرای طرح برق امید تا 14 بهمن ماه سال جاری تعداد 48 میلیون و 974 هزار 677 قبض در بخش خانگی صادر گردیده است.

بر اساس آمار بدست آمده از قبوض صادر شده تا نیمه بهمن 99 و با توجه به مبنای پله‌های مصرفی تعیین شده در طرح برق امید، 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد از قبوض صادر شده متعلق به مشترکان کم مصرف، 48.29 درصد از قبوض متعلق به مشترکان خوش مصرف و 29.26 درصد از سایر قبوض صادر شده نیز به دست مشترکان پر مصرف رسیده است.

20 میلیون نفر از تخفیف 100 درصدی برق بهره‌مند شده‌اند

به استناد مصوبه هیئت وزیران در رابطه با برق امید، هزینه برق مشترکان کم مصرف به استثنای واحدهای مسکونی خالی و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی مشمول تخفیف 100 درصدی هزینه برق می‌شوند. در همین راستا 5 میلیون و 957 هزار 592 مشترک کم صرف مشمول تخفیف 100 درصدی شده‌اند که در مقایسه با پایان آذرماه نزدیک به 1 میلیون مشترک افزایش پیدا کرده است.

به عبارت دیگر با احتساب بعد خانوار 3.4 نفر در یک خانواده، بیش از 20 میلیون نفر در کشور از تخفیف 100 درصدی برق بهره‌مند شدند.

مقایسه قبوض صادر شده برق بهمن‌ماه 99 با مدت مشابه سال گذشته بیانگر آن است که مشترکان کم مصرف 4.2 درصد نسبت به سال گذشته اضافه شده‌اند.

همچنین بر اساس همین آمار، تعداد قبوض صادر شده برای مشترکان خوش مصرف نیز 1.7 درصد افزایش  پیداکرده است. از سوی دیگر شاهد کاهش 6 درصدی قبوض صادر شده برای مشترکان کم مصرف هستیم.

پربیننده ترین بازگشت مشتری پر و پا قرص نفت ایران احداث فرودگاه در بزرگترین میدان نفتی سوریه تولید ۶میلیون بشکه‌ای نفت ممکن است؟ ناگفته‌هایی از فروش نفت در دوران تحریم ایران برای بازگشت به بازار جهانی نفت تلاش می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق مشترکان کم مصرف تخفیف 100 درصدی قبوض صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل