Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:25:02 GMT

چهار تعویض برای امتیاز 22 در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۹۳۶

چهار تعویض برای امتیاز 22 در رفسنجان

مس توانست در لحظات پایانی دیدار مقابل ذوب آهن، دوبار دروازه حریف را باز کند و به برتری دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، مس در رفسنجان پذیرای ذوب آهن بود. این دیدار با حملات مس به روی دروازه حریف آغاز شد که فراز امامعلی می توانست در دقایق اولیه دروازه میهمان را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در ادامه مس موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. فراز امامعلی دروازه حریف را باز کرد و این گل تا دقیقه 68 پابرجا بود تا در این لحظه ذوب آهن توسط وحید محمدزاده از روی نقطه پنالتی، گل تساوی را وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد.


پس از این گل بود که ربیعی دست به یک نوع عملیات انتحاری در ترکیب تیمش زد. او 4 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا از فرصت خوب میزبانی بهره برده و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند. آوخ، آشوری، ارجمندیان و نقی زاده تعویض های ربیعی برای رسیدن به پیروزی بودند.

 


تعویض هایی که بار تهاجمی را روی دروازه ذوبی ها افزایش داد و مس به نتیجه رسید. در دقیقه 89 قائم اسلامی خواه با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه گردان را باز کرد تا مس دو بر یک از ذوب آهن پیش بیفتد. 


اما این پایان کار نبود، روی یک ضربه بلند پشت مدافعین، گردان دچار اشتباه شد. سماجت آوخ باعث شد او توپ را از سنگربان ذوب آهن بگیرد و با یک پاس خوب، نقی زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد و او نیز گل سوم را برای مس به ثمر رساند.


چهار تعویض ربیعی برای رسیدن به گل کاملا نتیجه داد و دو بازیکن تعویضی او، کاملا روی گل دوم مس تأثیرگذار بودند. بازی شجاعانه مسی ها در دقایق پایانی باعث شد آنها سه امتیاز شیرین خانگی را تصاحب کنند تا رفسنجانی ها با 22 امتیاز با سه تیم دیگر گل گهر، تراکتور و آلومینیوم اراک همسایه شود.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!