Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام از پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد شکایت مردمی از واحد های صنفی و تولیدی ایلام خبر داد.

«عزت الله عبدخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی، اظهار کرد: از جانب مردم استان در ۱۰ ماه گذشته یک هزار و ۹۷۰ فقره گزارش و یا شکایت از واحد های صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد یک هزار و ۶۷۱ فقره و 299 مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

 

وی افزود: از این گزارشات یک هزار و ۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و 66مورد به صورت گزارش حضوری و  702مورد شکایت کتبی وصول شده است.


عبدخانی تصریح کرد: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی 846 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن ها تشکیل گردید و 86مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب شده است.


وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 1400خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه۱۲۴، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام  تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: برخورد با متخلفان پلمپ واحد صنفی متخلف تخلفات صنفی و تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت