Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:31:01 GMT

کشف انبار کالای قاچاق ۴۰ میلیاردی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۰۹۰

کشف انبار کالای قاچاق ۴۰ میلیاردی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو کالای قاچاق در یک انبار در بلوار امیرکبیر شیراز مطلع و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این انبار، ۶۵ دستگاه یخچال و فریزر، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۶ حلقه لاستیک، ۵ دستگاه هود آشپزخانه، ۱۱ دستگاه اجاق گاز فردار، ۱۹ عدد پیستون، ۱۰ عدد سیلندر خودرو، ۹۱ عدد سینک و روشویی و مقادیری لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 26  تن آرد قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: در بازرسی از یک کامیون، 26 تن آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

محمدهاشم قسام بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی فسا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 650 کیسه آرد 40 کیلویی قاچاق و فاقد مدارک و بارنامه کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه ارزش آرد مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و محموله قاچاق نیز به انبار ستاد تملیکی شیراز تحویل شد.

در بازرسی از کامیون، بیش از 61 کیلو مواد مخدر کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 61 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در ورودی شیراز خبر داد.

عبدالله خسروانی با اعلام این خبر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، طی اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک دستگاه کامیون قصد انتقال تریاک به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محور سروستان-شیراز اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، کامیون حامل مواد مخدر را در ورودی شیراز شناسایی و آن را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 56 کیلو حشیش و 5 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص 2 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس کشف کالای قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم) این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد