Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:06:26 GMT

عکس/ بایدن پس از تبرئه ترامپ در گیم نت!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۲۶۷

عکس/ بایدن پس از تبرئه ترامپ در گیم نت!

 

به گزارش جماران، رئیس جمهور آمریکا عصر شنبه پس از تبرئه شدن دونالد ترامپ از اتهام  دامن زدن به شورش در کنگره در دادگاه استیضاح خود، در حالی دیده شد که با نوه های خود بازی رایانه ای «ماریو کارت» را انجام می داد.

به دنبال نتیجه ناامیدکننده محکمه ترامپ، بایدن 78 ساله به نظر می رسید که در حال فرار از این نتیجه است، زیرا او با خانواده اش به یک گیم نت در واشنگتن دی سی رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در کلیپی که «نائومی» نوه 26 ساله اش در اینستاگرام استوری گذاشته است، رئیس جمهور آمریکا در حال رقابت با یکی دیگر از اعضای خانواده اش در کنسول Mario Kart Arcade GP است.

نائومی کلیپ کوتاه خود را با این توصیف زیرنویس کرد: «سرویس مخفی استثنا قائل شد و اجازه داد خودش رانندگی کند !!!»

 وی افزود: «کمی بدون آمادگی ، اما او هنوز (به سختی) برنده شد.»

به نظر می رسید «جیل بایدن» نیز همان جا بود، زیرا یک زن بلوند در این ویدئو دیده می شود.

رئیس جمهور بایدن به گذراندن وقت با چهار نوه دختری اش - نائومی، فینگان 21 ساله، میزی 20 ساله و ناتالی 16 ساله مشهور است. 

 

 

بایدن همچنین دو نوه پسری، رابرت جونیور 14 ساله و بو جونیور 10 ماهه دارد.

مجلس سنای آمریکا شب گذشته پس از بررسی استدلال‌ های موافقان و مخالفان دومین استیضاح دونالد ترامپ با 57 رای مثبت در مقابل 43  رای مخالف، با استیضاح رئیس جمهور پیشین مخالفت کرد. این در حالی بود که 7 سناتور جمهوری ‌خواه ترامپ را گناهکار تشخیص دادند. این بزرگ‌ترین ائتلاف دو حزبی در آرای استیضاح در تاریخ آمریکا بوده است. ولی برای پیروزی این استیضاح باید دو سوم سناتورها یعنی 67 نفر به آن رای مثبت می ‌دادند.

 

 

جو بایدن در بیانیه‌ای پس از شکست استیضاح ترامپ در مجلس سنا تصریح کرد حتی سناتورهایی که با محکومیت ترامپ مخالفت کردند، بر این نظرند که «او در تخلف شرم آور از وظیفه در حمله به ساختمان کنگره گناهکار است.»

با وجود به پایان رسیدن این استیضاح، همچنان ممکن است ترامپ با عواقب قانونی تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات در جورجیا مواجه شود و کارگروه ‌هایی در کنگره به بررسی این حمله و از جمله شهادت شاهدان عینی احتمالی مشغول ‌اند. تحقیقات فدرال درمورد این شورش همچنان ادامه دارد و پرونده‌ های بسته‌ نشده ده‌ ها حامی ترامپ نیز همچنان در دست بررسی است.

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: دیلی میل

 

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 واشنگتن آمریکا ترامپ دونالد ترامپ جو بایدن استیضاح بایدن جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد