Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:33:45 GMT

برگزاری نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی»

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۲۸۳

برگزاری نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی»

حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران عنوان کرد: پردیس تئاتر تهران در این روزهای زمستانی با برگزاری مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» پذیرای آثار کودکان و نوجوانان است. این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و با شعار شادی و نشاط در خانواده برگزار می شود.

وی همچنین افزود: در این روزهای سخت که لازم است در راستای مبارزه با بیماری کرونا از یک سو حضور خانواده ها در اماکن عمومی به حداقل برسد و از سوی دیگر لزوم غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مد نطر قرار گیرد ما را بر آن داشت تا اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه مجازی  شاد و مفرح «تئاتر کاغذی» کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، این مدیر هنری در قسمت دیگری از سخنانش ضمن ارائه توضیحاتی درباره این جشنواره اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در پورتال پردیس تئاتر تهران به آدرس pardistheater.ir درج شده که حاوی توضیحات کافی درباره این جشنواره است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر مطالعه دقیق این فراخوان اذعان کرد: در این راستا در حدود ۱۰ دقیقه فیلم آموزشی تهیه شده است که در سایت مذکور بارگذاری شده است و شامل معرفی جشنواره، نحوه ساخت عروسک و نحوه ساخت دکور است.

رئیس پردیس تئاتر تهران در پایان صحبت هایش ضمن ابراز امیدواری نسبت به تاثیرات مثبت این جشنواره در ارتباط بین والدین و فرزندان در این روزهای سخت کرونایی بر شعار همیشگی پردیس تئاتر تهران یعنی «اینجا چراغی روشن است!» تاکید و این مجموعه را یک مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم و متعلق به عموم شهروندان شهر تهران عنوان کرد.

برچسب‌ها تئاتر تئاتر کودک و نوجوان عروسک های ایرانی نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر کودک و نوجوان عروسک های ایرانی تئاتر تئاتر کودک و نوجوان عروسک های ایرانی نمایش اخبار کنکور پردیس تئاتر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک