Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان مس رفسنجان و ذوب آهن پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به مجموعه مدیریتی ذوب‌آهن، کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار خوبی بود و قبلاً هم گفته بودم که توجهی به جایگاه این تیم نخواهیم کرد. به نظرم بازی تماشاگر پسندی بود و هر دو تیم فرصت های زیادی ایجاد کردند.   وی ادامه داد: در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم پیش‌بینی می‌کردیم که شرایط تغییر کند. تیم حریف به پنالتی رسید و توانست گل بزند. پس از آن برنامه‌های خود را تغییر دادیم و با شجاعت و عطشی که برای کسب 3 امتیاز داشتیم توانستیم برنده بازی شویم. این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که بسیار تیم را دوست دارند و ما را حمایت می‌کنند. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. نیم فصل اول مسابقات تمام شد و فکر می‌کنم توانستیم که مس رفسنجان را از نظر شخصیتی به تیم‌های لیگ برتری برسانیم.    سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خوشحالم که این شخصیت خوب را به کمک همه ساختیم. از نظر ذهنی باید آماده نیم فصل دوم شویم تا مسیر پدیده بودن و شگفتی‌سازی ما ادامه داشته باشد. نوید این را می‌دهم که در ادامه از نظر کیفی هم رشد کنیم. امیدوارم در وضعیت کنونی که درگیر بیماری و کرونا هستیم توانسته باشیم شادی را به مردم رفسنجان، فاتحان اروند، دیار عشق و علاقه و شرافت تقدیم کرده باشیم. از صمیم قلب برای هواداران‌مان خوشحالم هستم که اهمیت زیادی برای ما دارند. نیم فصل اول تمام شده و چون تعطیلی نداریم، باید خیلی زود برای دور برگشت آماده شویم. به تمام بازیکنانی که در ترکیب، روی نیمکت یا روی سکو بودند تبریک می‌گویم که با قلب‌های خود معنی واقعی تیم بودن را نشان دادند.    ربیعی درمورد داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: نیمکت ما زیاد به داوری کاری ندارد. احساس می‌کنم شروع اعتراض‌ها به داوری از سوی نیمکت حریف بود. مربی خارجی حریف برخلاف بسیاری از مربیان خارجی در تمام طول بازی درحال اعتراض به داوری بود. باشگاه ذوب‌آهن همیشه برای من قابل احترام است. حق طبیعی ما است که در چند صحنه برای احقاق حق خود به داور اعتراض کنیم. داور بازی را می‌شناسم که بسیار جوان و آینده‌دار است، اما در مورد عملکرد امروز او الان نظری نمی‌دهم.   وی در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش، تصریح کرد: اگر نیاز به ترمیم داشته باشیم مثل تیم‌های دیگر با دقت این کار را خواهیم کرد. شاید ثبات روی بخشی از تیم داشته باشیم، اما ما از دسته اول صعود کرده‌ایم و محدودیت‌هایی در ابتدایی فصل داشتیم، اما باید قدم‌های خوبی برداریم تا شرایط تیم بهتر شود. مسیر نقل و انتقالات را از مسیر رسانه‌ای باشگاه پیگیری کنید و هرگونه گمانه‌زنی غیر از رسانه اصلی باشگاه را جدی نگیرید. ما از فردا تازه روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد.  

میلیچ چرچیچ پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در ابتدا برد را به تیم مس تبریک می‌گویم. بازی خوبی انجام دادند. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که آنها خوب می‌دانند برای رسیدن به پیروزی چگونه باید بازی کنند. امروز هم خیلی خوب بازی کردند و منظم بودند.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که بخواهیم درمورد نتیجه بازی صحبت کنیم. نتیجه 3 بر یک است، اما ما دو گل از روی ضربات ایستگاهی خوردیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و نظم خوبی داشتیم، اما مثل بازی‌های گذشته روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم. نیمه اول دو فرصت 100درصدی داشتیم که به گل برسیم اما اینگونه نشد. بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم که رو به جلو بازی کنند و تغییراتی هم داشتیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ابتدای نیمه دوم را هم خوب بازی کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. درمورد قوانین داوری نمی دانم، اما وقتی نفر آخر خطا می‌کند باید کارت قرمز دریافت کند. نمی‌خواهم درمورد داوری حرف بزنم، اما وقتی اینگونه می‌شود داور باید کارت قرمز بدهد. شاید قوانین داوری تغییر کرده است، اما به شاگردانم هم تبریک می‌گویم چون می‌خواستند برنده بازی باشند و من این موضوع را حس کردم.

چرچیچ عنوان کرد: بازهم دقیق 89 از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و دلم نمی‌خواهد درمورد گل سوم صحبت کنم، چون همه بازیکنان جلو بودند تا گل مساوی را بزنند. تکرار می‌کنم که بازیکنان ذوب‌آهن شایسته این هستند که فردی از آنها حافظت و حمایت کند. بازی‌های زیادی را به همین شکل از دست دادیم؛ با پنالتی و اعلام گل آفساید و... امیدوارم باشگاه این قدرت را داشته باشد تا از تیم دفاع کند. وقتی ما از فوتبال حرف می‌زنیم از یک شرایط عادلانه صحبت می‌کنیم که من به آن اعتقاد دارم. ما در یک هفته گذشته خیلی سخت کردیم، اما در فوتبال گاهی این اتفاقات هم رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: به تیم حریف تبریک می‌گویم. ما در هفته‌های آینده باید خیلی سخت تر کار کنیم. منتظر نظر باشگاه هم هستیم تا مربی جدید را انتخاب کند. ما چیزهای زیادی را باید تغییر دهیم. بازهم از شاگردانم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند. مطمئن هستم که در آینده بهتر از این خواهیم شد.

سرمربی موقت تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص ادامه همکاری‌اش با این باشگاه تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم، اما تصمیم برعهده آنها است. منتظر نظر باشگاه می‌مانیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تبریک می گویم مس رفسنجان تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!