Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت تا دقیقه 45 نیمه اول بازی در اختیار ما بود اما در 5 دقیقه وقت اضافه بازی را از دست دادیم.

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا پس از شکست 2 بر یک مقابل تراکتور در نشست خبری گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، صادقی در ابتدا اظهار داشت:

بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. تا دقیقه 45 بازی در اختیار ما بود و دو موقعیت گل هم داشتیم، اما در 5 دقیقه که وقت اضافه بود، در همین مدت بازی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوی تیمی با تجربه حتی اگر یک لحظه هم تمرکزتان را از دست دهید، ضربه می‌خورید. 

سرمربی سایپا در مورد نیمه دوم گفت:

در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم و حتی می توانستیم به گل برسیم، اما تفاوت ما و تراکتور در تجربه بازیکنان بود. آنها از یک موقعیت معمولی هم خلق گل می‌کنند. تیم‌های با تجربه و بزرگ به این شکل هستند که سریع موقعیت ایجاد می‌کنند.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت:

داوری مشکلی نداشت و فقط تراکتوری‌ها روی گل ما اعتراض داشتند. فاصله خود من دور بود، اما داور پشت دروازه دیدش بهتر بود و گل را قبول کرد.

صادقی در مورد اینکه تیم تان را تقویت خواهید کرد یا خیر گفت:

اگر شرایط فراهم باشد، 3، 4 بازیکن جذب می‌کنیم. دست ما در تعویض ها خالی است و امروز یاران تعویضی نتوانستند کمک کنند. محسن مسلمان بعد از 10 هفته مصدومیت بازگشته بود و طبیعی است که آن کیفیت لازم را بعد از 10 هفته نداشته باشد. 

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ مقابل بایر لورکوزن، برای رسیدن به دومین فینال متوالی در لیگ اروپا کار بسیار سختی دارد، چرا که تیم ژابی آلونسو با بغل پای فلورین ویرتز و شوت آتشین رابرت آندریش به فینال نزدیک شده است. دنیله ده‌روسی در صحبت‌هایش پس از پایان بازی، از شکست امشب تیمش ابراز ناراحتی و از عملکرد لورکوزن تمجید کرد.

شکست ۲-۰؟
ما مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. هر بار که آنها پیش بیفتند کار برای حریف سخت می‌شود و امشب آن اتفاق رخ داد. ما بعد از گل خیلی هجومی‌تر شدیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم اما برای رسیدن به گل کافی نبود.

اشتباه کارسدروپ روی گل اول؟
در بازی‌های گذشته هر موقع ما گل زده‌ایم در ادامه هم بازی به نفع ما پیش رفته اما امشب با آن اشتباه کار برای ما سخت شد. بازیکن را نباید سرزنش کرد چون این فوتبال است و پیش می‌آید. از اینکه بدشانس بودیم و روی چنین حادثه‌ای گل خوردیم ناراحتم.

عملکرد حریف؟
آنها از ما بهتر بودند. چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است، آنها بوندسلیگا را بردند و نه‌تنها کیفیت فنی بالایی دارند، بلکه از قدرت بدنی و استقامت بالایی هم برخوردارند.

چند موقعیت خوب که از دست دادید؟
این فوتبال است. شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است در بازی برگشت توپ‌های آنها به تیر برخورد کند و ما گل بزنیم.

بازی برگشت؟
ما هنوز امید داریم. اگر آنها می‌توانند در خانه ما ۲ گل بزنند پس ما هم می‌توانیم. ما در یک هفته زمانی که داریم برای همه چیز را بررسی می‌کنیم که با بهترین فرم مقابل آنها قرار بگیریم.

دیگر خبرها

  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد