Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: یکی از مشکلات موجود در پلیس راهور استان؛ صدور مجوز تردد است که روزانه ۱۰۰ نفر برای این امر مراجعه می‌کنند و صنعت‌کاران نیز تقاضای صدور مجوز دارند.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ عباس مظفری پیش از ظهر امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با محدودیت‌های کرونایی تردد در استان زنجان، اظهار کرد: سه کد جریمه برای محدودیت‌های تردد کرونا اعم از کد ۲۱۷۷ یک میلیون تومان، کد ۲۱۸۱ پانصد هزار تومان و کد ۲۱۸۲ دویست هزار تومان تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان