Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بازی که از هفته چهاردهم این رقابت‌ها عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

دیدار این ۲ تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود و حاشیه‌هایی هم به دنبال داشت که موجب وقفه بازی برای دقایقی در نیمه نخست شد.

تیم میزبان نیاز زیادی داشت تا با برتری در این دیدار به وضعیت خود در جدول بهبود بخشد که اینگونه شد و سه امتیاز شیرین کسب کرد، هر چند تیم حریف هم در این دیدار خوب بازی کرد و نشان دادند که بی جهت نیست که در رده میانی جدول قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال ملاثانی اهواز که نخستین سال است به لیگ دسته یک آمده در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است و امروز (یکشنبه) برابر تیم میزبان هم خوب بازی کرد و بیشتر چهره تهاجمی داشت و بر روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند و بارها دروازه تیم قشقایی را با خطر مواجه کردند و از همین راه هم یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

اولین زنگ خط را آبی پوشان خوزستانی روی دروازه میزبان ایجاد کردند، در حالی که هنوز یک دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود، مهاجم تیم استقلال اهواز در مصاف تک به تک با دروازه‌بان قشقایی شیراز، با واکنش خوب این بازیکن مواجه شد و میزبان را از یک گل حمتی نجات داد، شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی شانس آوردند که دروازه آنها در همان دقایق اول بازی باز نشد.

در ادامه بازی، تیم میزبان هم که سعی داشت با دادن پاس‌های زیاد و بُردن بازی به کناره‌ها به گل برسد در اجرای تاکتیک، خوب کار کردند و گل اول را هم روی همین شیوه زدند.

دقیقه۳۱ روی ارسال خوب علی آزاد منش که بازی خوبی را به نمایش گذاشت، محمد خادمی با ضربه سری زیبا دروازه تیم استقلال اهواز را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

تیم میهمان که نمی‌خواست بازی را بازنده باشد بازهم رو به ارسال توپ‌های بلند آورد اما دفاع و دروازه‌بان تیم میزبان اجازه ندادند آنها به گل برسند، هر چند فشار زیادی متحمل شدند.

اشتباه بزرگ دروازه‌بان تیم استقلال اهواز، اعتراض بر روی نیمکت 

در دقایق پایانی نیمه نخست، اعتراض نیمکت نشینان تیم میهمان مبنی برحضور تماشاگران تیم قشقایی در جایگاه و تشویق آنها، بازی متوقف شد و پس از وقفه‌ای چند دقیقه‌ای دو باره بازی از سر گرفته شد و داور هم هفت دقیقه وقت تلف شده را برای این نیمه منظور کرد.

در حالی که نیمی از وقت‌های تلف شده سپری شده بود، اشتباه بزرگ و خطرناک علی اکبر آهکی دروازه‌بان تیم استقلال اهواز که می‌خواست مهاجم تیم میزبان را از سر راه بر دارد، همین فرصت برای امین هاشمی فرد مهاجم تیم قشقایی کافی بود تا دروازه تیم سابقش را برای دومین بار باز کند و برای احترام به تیم سابقش خوشحالی نکرد تا بازیکنان تیم میزبان با خیالی راحت و با ۲ گل زده به رختکن بروند.

نیمه دوم، فشار تیم استقلال برای جبران گل‌های خورده، عقب نشینی میزبان 

تیم میهمان که انتظار نداشت دو بار دروازه‌اش در نیمه نخست باز شود در نیمه دوم چهره تهاجمی‌تری به خود گرفت و تیم میزبان هم عقب نشست تا از اندوخته خود دفاع کند برای همین در این بازی مدافعان تیم میزبان تحت فشار قرار گرفتند.

هر چه از زمان بازی سپری می‌شد، بازیکنان تیم استقلال از هر سمت زمین که صاحب توپ می‌شدند آن ر ابلند به روی دروازه حریفشان ارسال می‌کردند و اصرار زیادی هم داشتند تا به همین شیوه به گل برسند و برخی مواقع هم با بدشانسی و دفاع خوب تیم میزبان خطر آفرین شدند و یکبار هم به گل رسیدند.

هاشمی فرد می‌توانست خیال میزبان را راحت کند

دقیقه ۵۳ امین هاشمی فرد می‌توانست تیم میزبان را به گل سوم برساند اما ضربه توام با عجله این بازیکن در یک فرصت خوب توپ را به بالای دروازه فرستاد تا خیال تیم میهمان راحت شود.

عقب نشینی تیم میزبان موجب شد، تیم حریف بر روی یک ضربه کرنر و در غفلت مدافعان قشقایی که خوب یارگیری نکردند، توسط میلاد نجفی با ضربه سر در دقیقه ۶۷ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا تیم میهمان امیدوار به ادامه بازی باشد.

تعویض دیرهنگام تیم میزبان

سر مربی تیم شهدای قشقایی شیراز که تیمش تحت فشار زیادی قرار داشت و هر لحظه امکان اینکه گل مساوی دریافت کند زیاد بود، در دقیقه ۸۲ یک تعویض دیر هنگام انجام داد و هادی خادم را به بازی فرا خواند تا فشار حریف را کم کند که این تعویض باید زودتر انجام می‌گرفت.

در حالی که استقلال اهواز برای گل مساوی خود را به آب و آتش از راه هوا می زد، ورود هادی خادم هافبک تیم قشقایی موجب شد تا تیم میزبان گل سوم را بزند، دقیقه ۸۴ مرتضی سنجانکی مهاجم گلزن قشقایی از پشت محوطه هجده قدم با شوتی زمینی و سنگین توپ را درون دروازه تیم استقلال جای داد تا خیال میزبان راحت شود.

در واپسین لحظات بازی، تیم استقلال اهواز می‌توانست به گل دوم خود برسد که اینگونه نشد و سرانجام این بازی پُرافت و خیز و زیبا که از سوی هر ۲ تیم ارائه شد با نتیجه سه بر یک به سود تیم شهدای قشقایی شیراز پایان یافت.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۴ بازی، تیم بادران تهران با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم است و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۲۴ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

تیم استقلال ملاثانی اهواز با ۱۸ امتیاز جایگاه دهم را دارد و تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۴ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد و از خطر گریخت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

گل ریحان البرز و نود ارومیه هم به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در خطر سقوط هستند.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال استقلال قشقایی شیراز خوزستان اخبار کنکور تیم استقلال اهواز قشقایی شیراز دروازه بان تیم قشقایی دروازه تیم تیم میهمان تیم میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان