Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:50:45 GMT

نادر محمدی؛ هم پرتاب کننده و هم سرزن! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۴۶۰

نادر محمدی مدافع راست تیم پیکان یکی از موثرترین بازیکنان نیمه اول بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و پیکان در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. مهم ترین موقعیت بازی برای تیم میهمان با ارسال نادر محمدی از پرتاب اوت به دست آمد که البته بازیکن پیکان نتوانست دروازه حامد لک را باز کند و حتی در چارچوب هم نزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

محمدی نقش زیادی در نمایش پیکان داشت و با پرتاب های اوتش در تلاش بود تا خط دفاعی پرسپولیس را زمین گیر کند و اتفاقا تا آستانه این هدف نیز پیش رفت اما در نهایت موفق نشد.

 

مدل خاص پرتاب های این بازیکن به شکلی بود که مدافعان پرسپولیس فرصت چندانی برای دفع ارسالش نداشتند و تنها باید خوش شانس می‌بودند که توپ از مهاجمان پیکان نیز عبور می‌کرد. راهکار یحیی برای خنثی سازی این پرتاب ها، استفاده از امید عالیشاه و قدرت پرش او در نزدیک ترین نقطه بود.

 

او در دفاع نیز حضور پررنگی داشت و در ضربات کرنر و ایستگاهی از سوی پرسپولیسی ها به عنوان یارگیر بازیکنان سرزن این تیم نقش آفرینی می‌کرد. محمدی را می‌توان جدی ترین تهدید علیه تیم گل محمدی معرفی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نادر محمدی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نادر محمدی پیکان نادر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای اف پی، یک فضاپیمای حامل ۳فضانورد چینی ماموریت شنژو۱۸ کنار ایستگاه فضایی تیانگونگ پهلو گرفت. این جدیدترین اقدام در برنامه فضایی چین با هدف فرستادن فضانوردان به ماه تا ۲۰۳۰ میلادی است.

خدمه از کپسول که روی یک موشک لانگ مارچ ۲F سواربود، پیاده شدند. این موشک از مقر پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین در سالع ۱۲:۵۹ دقیقه روز پنج شنبه به فضا پرتاب شده بود.

در نخستین ساعات روز شنبه فضاپیما به طور موفقیت آمیز کنار ایستگاه فضایی چینی پهلو گرفت.

رهبر این ماموریت گوانگ فو خلبان جت جنگنده و فضانوردی است که قبلا در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز در ماموریت فضایی شنژو ۱۳ شرکت کرده بود. در کنار او لی کانگ و لی گوانگ سو فضانوردان چینی برای نخستین بار به فضا سفر کردند.

پیش بینی می شود تیانگونگ تا حداقل ۱۰ سال دیگر در ارتفاع ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلومتر سطح زمین،مدار بزند.

کد خبر 6088937 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار