Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق پالایشی یکم (پالایش) با ارزش هزار و ۵۳۰میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت. صندوق با درآمد ثابت کمند (کمند) نیز در جایگاه سوم معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها حدود ۳۴میلیارد تومان واحدهای صندوق «کمند» را از حقوقی‌ها خریدند (۱۲درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقوقی نیز بخشی از مالکیت صندوق اعتماد آفرین پارسیان (اعتماد) را به ارزش ۵۸میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (۳۰درصد معاملات).

دارندگان صندوق سرمایه گذاری در سهام ثروت آفرین پارسیان (ثروتم) رشد ۱.۹درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و از طرف دیگر مالکان صندوق آوای معیار (آوا) با زیان ۴.۴درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (۱۳.۴درصد) در رابطه با صندوق گروه زعفران سحرخیز (سحرخیز) در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم بیش از دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان معامله شدند یعنی ۷۰درصد از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله به این دو صندوق دولتی اختصاص داشت.

از میان صندوق‌های کالایی مبتنی بر سکه طلا، اکثر توجهات به صندوق پشتوانه طلای لوتوس با نماد «طلا» معطوف بود و بیشترین کاهش قیمت (۲.۴درصد) به نام صندوق‌های پشتوانه طلای زرافشان (زر) و پشتوانه طلای مفید (عیار) ثبت شد.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به رقم سه هزار و ۵۶۰میلیارد تومان رسید و خروج پول حقیقی ۴۵میلیارد تومان شد، این در حالی است که گردش امروز بازار سهام در حدود ۱۱هزار و ۶۸۰میلیارد تومان و مقدار خروج پول حقیقی بیش از ۵۸۰میلیارد تومان بود.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه) معاملات خودرو با زیان همراه شد تکذیب اعطای تسهیلات بانکی برای حمایت از بورس/ پرداخت ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خروج پول حقیقی در پی کاهش شدت رشد شاخص سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ فشار فروش، روند معاملات را تغییر داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده بورس امیر مهدی زاده معاملات صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس

 تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

منبع: برترین‌ها

tags # قیمت دلار ، تورم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران!
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!