Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:45:04 GMT

۲۰۰۰ هزار هنرمند گیلانی هنر کارت دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۴۹۴

۲۰۰۰ هزار هنرمند گیلانی هنر کارت دریافت می کنند

سجاد کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطای هنر کارت به هنرمندان از طریق صندوق اعتباری هنر است، اظهار کرد: تاکنون هشت مرحله توزیع هنر کارت در استان گیلان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مراحل حدود ۷۰۰ هنر کارت به هنرمندان گیلانی اعطا شده است، افزود: بخش اعظمی از این هنر کارت‌ها مربوط به هنرمندان شهرستان رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی نژاد در ادامه با بیان اینکه هنر کارت‌های هر شهرستان به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی همان شهرستان تحویل داده شده است، گفت: هنرمندان شهرستانی می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خود هنر کارت‌های خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: هنر کارت علاوه بر کارت شناسایی، یک کارت هوشمند تحت شبکه بانکی نیز است که بانک آینده پشتیبانی این کارت‌ها برعهده دارد.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به برخی از مزایا هنر کارت اشاره و بیان کرد: قرار است صندوق اعتباری هنر با برخی از مراکز فروش، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز گردشگری قرارداد ببندد که در این صورت هنرمندان می‌توانند از مزایا و خدمات این مراکز با تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شود.

وی با بیان اینکه با توجه به قابلیت‌های بانکی این کارت، افزایش تعداد تراکنش سبب می‌شود که سود حاصل از آن به خود هنرمندان بازگردد، افزود: تنها به اعضای صندوق هنر می‌توانند هنر کارت دریافت کنند.

رئیس صندوق اعتباری هنر استان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت نام برای دریافت هنر کارت، اظهار کرد: اعضا طی یک پروسه روزمه کاری و هنری خود را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها تحویل داده و بعد از بررسی‌های اولیه معرفی نامه صادر می‌شود که هنرمند می‌تواند به وسیله آن در سایت صندوق اعتباری هنر ثبت نام کند و بعد از بررسی در تهران و تأیید نهایی، عضویت هنرمند در صندوق اعتباری هنر تکمیل و تأیید خواهد شد و هنرمندان بعد از این مرحله می‌تواند برای دریافت هنر کارت اقدام به ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تمام اعضای صندوق هنر باید برای دریافت هنر کارت اقدام کنند، ادامه داد: تمام خدمات ارائه شده به هنرمندان از این تاریخ به بعد از طریق هنر کارت‌ها ارائه خواهد شد.

کوچکی نژاد به عضویت بیش از دو هزار هنرمند گیلانی در صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و گفت: برای همه این اعضا هنر کارت صادر خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی صندوق اعتباری هنر به هنرمندان به واسطه شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: این کمک از طریق همین هنر کارت انجام شده است.

کد خبر 5146906

منبع: مهر

کلیدواژه: هنر کارت صندوق اعتباری هنر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد عکس استانها مجلس شورای اسلامی صندوق اعتباری هنر فرهنگ و ارشاد هنر کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند. کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد قرار دارد داوطلبان تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند. داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند. برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سوالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند. داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند