Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به تکراری ترین سکوهای تاریخ فرمول یک.

سکوهای زیادی هستند که در تاریخ فرمول یک به همان ترتیب خاص بارها تکرار شده اند. در این مطلب نگاهی داریم به برخی از این سکوها.

نگاهی به راننده های فصل 2021 فرمول یک؛ از بازگشت آلونسو تا ظاهر جدید فتل در استن مارتین

به گزارش طرفداری و به نقل از موتور اسپورت، در تاريخ فرمول يک زياد اتفاق افتاده كه 3 راننده خاص به سكو برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به عنوان مثال در 2 فصل اخير زياد شاهد سكوهاى مشترک لوييس هميلتون، والترى بوتاس و مكس ورستپن بوديم. جالب است بدانيد كه تكرارى ترين سكوى تاريخ فرمول يک متعلق است به لوييس هميلتون، نيكو رزبرگ و سباستين فتل كه 8 بار به ترتيب در رده هاى اول تا سوم قرار گرفته اند. این سکو دقیقا شامل همین ترتیب می شود و به عنوان مثال اگر فتل اول و همیلتون سوم شده باشد، دیگر این سکو، در این لیست تکراری به شمار نمی رود. سكويى كه در ابتداى متن به آن اشاره شد، تا به حال 6 بار رقم خورده است كه شانس خوبى براى رسيدن به ركورد تكرارى ترين سكوى تاريخ فرمول يک دارد. 2 سکو نیز تا به حال 5 بار در تاریخ فرمول یک اتفاق افتاده اند که با توجه به راننده های حاضر در آن، دیگر امکان افزایش دفعات تکرار این 2 سکو وجود ندارد. سباستین فتل، مارک وبر و فرناندو آلونسو سکوی اول است و سکوی دوم نیز متعلق به لوییس همیلتون، نیکو رزبرگ و دنیل ریکاردو است. تمام سکوهایی که به آن ها اشاره شد، در دهه قبل رخ داده اند. از سکوهای مشترک قدیمی می توان به سکوی ایرتون سنا، الن پروست و تیری بوتسن اشاره کرد.

سكوهاى مشترک لوييس هميلتون، والترى بوتاس و مكس ورستپن شانس رسیدن به صدر این لیست را داردتکراری ترین سکوهای تاریخ فرمول یک

 

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- عسل السادات سجادیه از اصفهان    ۲- فاطمه شکاری از اصفهان    ۳- فاطمه سادات حسینی از قم   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون و علی کلاتی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان تپانچه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال