Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: بنادر شرق هرمزگان تا پایان سال به سیستم اطفا حریق تجهیز خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حمید رضا محمد حسینی تختی با اشاره به روند تکمیل سیستم اطفاء حریق بنادر شرق بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اظهارداشت: سیستم اطفاء حریق بندرگاه سیریک با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پس از نصب و انجام تست های نهایی وارد مدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه، پایان سال موعد مقرر بهره برداری از سیستم اطفاء حریق سایر بنادر شرق استان است.

محمد حسینی تختی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در پروژه اطفاء حریق بندرگاه چند منظوره سیریک اظهارداشت: در این پروژه سه هزار و ۲۰۰ متر لوله از نوع فولادی و پلی اتیلن، نصب ایستگاه شناور، ساخت ۲ دستگاه ساختمان پست برق و پست پاساژ، نصب ۳ عدد پمپ (دیزل پمپ، الکترو پمپ، جوکی پمپ) و همچنین ۲۲ عدد برج مانیتور تاور نصب و بهره برداری از آن آغاز گردید.

این مقام مسئول تجهیز بنادر کوچک در جهت تامین ایمنی محوطه های عملیاتی، اسکله ها، انبارها و همچنین پیشگیری از حوادث احتمالی وجلوگیری از آسیب های جانی و مالی، را از مهمترین اهداف اجرای پروژه های سیستم اطفاء حریق در بنادر تحت مالکیت عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ بندر چند منظوره سیریک با در اختیار داشتن دومین حوضچه بزرگ استان از توانایی پذیرش انواع شناورهای سنتی و فلزی برخوردار بوده و توسعه ای این بندر در قالب نقشه راه طرح جامع بنادر بازرگانی کشور با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال اجر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر سیستم اطفاء حریق بنادر شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن