Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری ضمن توضیح در خصوص قضاوت دیدار پرسپولیس برابر پیکان به صحنه های داوری بازی های دیگر این هفته از لیگ برتر اشاره ویژه ای داشت.

نوید مظفری در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به قضاوت تیم داوری پرسپولیس در برابر پیکان گفت: این دیدار با قضاوت عادل و همکارانش برگزار شد که مشکل خاصی در عملکرد تیم داوری دیده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص شائبه ای که گفته می شد گل پرسپولیس آفساید بود خبرنگار برنا گفت: گل پرسپولیس مشکلی نداشت و آفساید نبود. در صحنه این گل، زننده توپ که منجر به گل شد؛ در منطقه آفساید نبود و گل به درستی به ثمر رسید.

این کارشناس داوری در مورد تنها کارت زرد این دیدار تصریح کرد: در اواخر بازی میلاد سرلک با کارت زرد داور روبرو شد که تصمیم داور در این صحنه درست بود.

نوید مظفری در ادامه این گفت و گو اشاره ای به صحنه های مشکوک بازی های دیگر این هفته از لیگ برتر داشت و در این رابطه خاطرنشان کرد: در بازی سایپا و تراکتور، گل سایپایی ها در حالی به ثمر رسید که بازیکن سایپا روی مدافع تراکتور مرتکب خطا شد و این گل باید مردود اعلام می شد. در دیدار مس و ذوب آهن هم داور پنالتی را برای ذوبی ها اعلام کرد که تصمیم درستی بود اما در این صحنه داور برای جریمه شخصی بازیکن مس باید او را اخراج می کرد که این اتفاق صروت نگرفت.

او در پایان اشاره ای نیز به صحنه مهم بازی سپاهان و استقلال داشت و گفت: در دقیقه 90 این دیدار در صحنه ای که محمد نادری در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد؛ داور می بایست پنالتی را به سود استقلال اعلام می کرد که این صحنه از چشم داور آن دیدار دور ماند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس اخراج پیکان پنالتی نوید مظفری کارشناس داوری آفساید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد

داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان ور هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری تغییر کرد.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییر داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان همراه خواهد بود.

از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به عنوان داور چهارم خواهد گرفت.

همچنین حاتم بک پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)