Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیفه اصل عصر امروز یکشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم ریحان البرز، در جمع خبرنگاران گفت: فرصت‌های فراوان گلزنی توسط بازیکنان تیمم به هدر رفت.

وی افزود: انتظار دارم نفرات تیم در ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند تا ما با آرامش بیشتر و نتایج بهتری مسابقات را ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیفه اصل با بیان اینکه بازی سختی را مقابل تیم گل ریحان البرز پشت سر گذاشتیم، گفت: این تیم ما را در نیمه دوم بسیار اذیت کرد.

وی ادامه داد: حریف با توجه جایگاهش در جدول رده‌بندی و با هدف کسب امتیاز به اهواز آمده بود که ما با استفاده از فرصت‌ها پیروز از میدان خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به امتیازات نزدیک تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی اشاره کرد و گفت: امسال ۶ تیم مدعی صعود به رقابت‌های لیگ برتر در مسابقات دسته اول حضور دارند که کار ما را برای کسب سهمیه لیگ برتر بسیار سخت کرده است.

خلیفه اصل به برخی از نقاط ضعف در تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و افزود: برای بهبود شرایط و کسب نتایج در نیم فصل دوم نیاز است که در فصل نقل و انتقالات خود را تقویت کنیم.

تیم استقلال خوزستان در هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر امروز با سه گل تیم ریحان البرز را شکست داد.

کد خبر 5147016

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال گل ریحان البرز لیگ دسته اول فوتبال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا عکس استانها آمار کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود