Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:54:23 GMT

مطهری: به اوت های پیکان احترام می‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۱۲۲۲

مطهری: به اوت های پیکان احترام می‌گذاریم

مربی پرسپولیس گفت: نیمکت نشینی مهدی عبدی موضوع تاکتیکی است.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در خصوص بازی با پیکان تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم فری فرم بازی کردن را داشته باشیم و همینطوری هم فشردگی حریف را شکستیم. بارها این جابجایی را در ترکیبمان داشته ایم. در نیمه دوم ما مدافعان کناری را به عرض حمله آوردیم و دیدیم که آن ها چطور آمدند توپ ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر کارهای ترکیبی و مثلث سازی ها جواب داد. این بازی از آن مسابقات است که باید 100% تمرکز داشته باشید. اگر تمرکز نکنید با کارهایی که آن ها تبحر دارند، ضربه می‌خورید. بچه های ما فوق العاده جنگجو و مبارز ظاهر شدند. من از تک تک بچه ها تشکر می‌کنم و باز هم تکرار می‌کنم که این از آن بازی هایی بود که باید 100% تمرکز کنید .

 

او در خصوص نیمکت نشینی عبدی گفت: ما همه بازیکنانمان برای ما ارزشمند است. خستگی نیست و همه بازیکنان در فرم خوبی هستند. دلیلش تاکتیکی است و دنبال دلیل خاصی نباشید.

 

مربی پرسپولیس در خصوص موقعیت دادن به حریف توضیح داد: طبیعی است. در فوتبال شما وقتی یک تیم رو به جلو هستید و می‌خواهید در بخش حمله قابل احترام باشید، طبیعی است که در بعضی دقایق موقعیت بدهید اما خداراشکر خط دفاعی و دروازه بان ما با تمرکز بازی کردند. اصل ما دفاع تیمی منسجم و خوب از جلو تا عقب است. اما در شرایط بازی پیش می‌آید که موقعیت بدهید.

 

مطهری با اشاره به نیمکت نشینی انصاری گفت: محمد انصاری بچه ای است که از لحاظ فنی و اخلاقی توانمند است و اتفاقا دیشب در اردو باهم صحبت می‌کردیم. او بعد از عمل سنگین به ما اضافه شده و ما هم بازی تدارکاتی نداریم. انصاری باید در بازی دوستانه حضور پیدا کند و تنها دلیل نیمکت نشینی اش همین است. حاشیه درست نکنید و محمد تلاش می‌کند تا به فرم خوب برسد و اگر برسد او هم بازی خواهد کرد.

 

او درباره تاکتیک پیکان گفت: نادر [محمدی] یکی از بازیکنانی است که ما از امیدهای مقاومت آوردیم. مربیان حق دارند از سبک های مختلف استفاده کنند و ما به آن احترام می‌گذاریم. نادر محمدی هم این توانایی را دارد و ما هم نمی‌توانیم بگوییم اوت نیاندازید. این بچه توانایی دارد و از آن استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم و این جزو نکات تاکتیکی تیمشان است.

پرسپولیس تهران حمید مطهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حمید مطهری نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فصل گذشته تحت هدایت لوچا اسپالتی توانست پس از بیشتر از سه دهه عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا را به دست آورد اما قطع همکاری با این مربی به ضرر آنها تمام شد و شرایط سختی را در این فصل برایشان رقم زد.

مدیران این باشگاه مصمم هستند که شرایط را در فصل آینده بهتر کنند و به دنبال انتخاب مربی‌ای هستند که بتواند آنها را از این بحران خارج کند. از آنتونیو کونته به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که توافق نهایی برای حضور او روی نیمکت این تیم به دست نیامده است.

حالا گاتزتا دلو اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده‌اند که پیولی به عنوان گزینه اصلی نشستن روی نیمکت این تیم مطرح شده است. او یک سال دیگر با باشگاه میلان قرارداد دارد اما مدیران میلان قصد دارند در پایان فصل با این مربی قطع همکاری کنند.

ناپولی امیدوار است که بتواند از این فرصت استفاده کند و قراردادی سه ساله را با پیولی به امضا برساند و هدف اصلی آنها بازگشت به جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و پس از آن به قهرمانی هم فکر خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟