Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ۶ فروند موتور هلی‌کوپتر آلوئیت، با بیان اینکه هم‌اکنون ظرفیت جدیدی در بخش هوایی کشور با مجوزهایی که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد، ایجاد شده است گفت: شرکت هلی‌کوپتر ایران با استفاده از همکاری شرکت‌های دانش بنیان هم اکنون توانسته این صنعت را احیا کند و این ناوگان هم اکنون متولد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این ماه بالگرد بعد از انجام تست‌ها اولین پروازش را انجام می‌دهد و برای خدماتی از جمله اورژانس کشور و یا دستگاه‌های گوناگون از خدمات آن استفاده می‌کنند.

اسلامی توضیح داد: با حمایتی که از طریق سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه اتفاق افتاد برای اولین بار در ایران موتورهای هلی‌کوپترهای فرانسوی اورهال (تعمیرات اساسی) می‌شوند.

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه هم اکنون این قابلیت ایجاد شده است و ایران آمادگی ارائه خدمات این چنینی را به سایر کشورها نیز دارد افزود: در خاورمیانه اورهال موتور فرانسه انجام نمی شود و برای اولین بار در ایران این قابلیت ایجاد شده است.

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: بنا بر اعلام نماینده شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات هلی کوپتری، هر موتور حداقل ۱۵۰۰ ساعت تا حداکثر ۳۰۰۰ ساعت صرفه جویی زمانی و در کل معادل ۵۶ میلیاردتومان صرفه جویی سرمایه‌ای ایجاد می‌کند.

اسلامی اظهار کرد: شرکت خدمات هلی‌کوپتری با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های خود توانسته کلکسیونی از بالگردهای مختلف را اورهال کند و آنها را مجدد از نو بازسازی و نوسازی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل بخش هوایی وزیر راه هلی کوپتر هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، محمد سیاری گفت: ایده ساخت دیتالاگر درون چاهی قابل حمل در گروه آب زیرزمینی مدیریت مطالعات پایه منابع آب برای اولین بار مطرح و پس از همفکری و نهایی شدن طرح آن با همکاری شرکت دانش بنیان کنترل توان نوین پویا به مرحله ساخت رسید.

کارشناس مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه این دستگاه با موفقیت آزمایش شد، افزود: این دستگاه به منظور ثبت خودکار داده‌های سطح آب در آزمایشات پمپاژ طراحی شده و دارای فن آوری با دقت بالا همراه با پلان زمانبندی رکوردگیری پویا با ۵ مرحله بازه زمانی قابل تنظیم است.

وی خاطرنشان کرد: خروجی آمار برداشته شده توسط این دستگاه به صورت لحظه‌ای بر روی دستگاه تلفن هوشمند قابل مشاهده است و قابلیت دریافت فایل خروجی داده‌ها به صورت اکسل با مشخصات کامل نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیاری افزود: استفاده از این دستگاه و فناوری آن گامی بزرگ در جهت انجام هر چه سریعتر و دقیق‌تر آزمایشات پمپاژ و نظارت بر عملیات آن بوده و به صورت چشمگیر سبب افزایش دقت و سرعت ثبت داده‌های آزمایشات پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان