Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-04@03:15:22 GMT

بهزاد نبوی رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۱۶۳۵

بهزاد نبوی رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد



رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد.

به گزارش ایسنا، فرج کمیجانی با اشاره به برگزاری جلسه امروز اصلاح طلبان اظهار کرد: اعضای 46 نفره جبهه اصلاح طلبان ایران با حضور در حسینیه جماران ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام ، مهندس بهزاد نبوی را به عنوان رئیس موقت جبهه اصلاح طلبان ایران تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جبهه اصلاح طلبان ایران به عنوان یک جبهه سیاسی مجموعه ای از دبیران کل یا نمایندگان تام الاختیار احزاب به نمایندگی از تشکل های متبوعشان ، وجمعی از شخصیت های معتمد ، متنفذ و موثراصلاح طلب برگزیده شده به عنوان مشاورین احزاب تشکیل دهنده این جبهه هستند ، که ضمن حفظ هویت مستقل سازمانی خویش با توافق در مورد راهبردهای تعریف شده با رهبری مشترک چمعی فعالیت می کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: این جبهه به منظور ایجاد وحدت، هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های مجموعه اصلاح طلبان کشور، طراحی، تدوین و اجرای راهبردها، سیاست ها، برنامه ها و اتخاذ مواضع کلان، وآماده سازی بسترهای لازم برای ورود اجماعی وموثرترجریان بزرگ اصلاحات ، در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور تشکیل شده و مورد وثوق و تایید اکثریت احزاب و شخصیت های اصلاح طلب متنفذ و تاثیرگذار در جریان اصلاحات هست .

کمیجانی همچنین گفت: اعضای این جبهه با پذیرش توامان هر دو بال نظام جمهوری اسلامی ( جمهوریت و اسلامیت ) ، تفسیری متناسب با مقتضیات زمان از دین، تنوع و تکثر سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ملت ایران، حفظ منافع ملی، حفظ امنیت ملی درسیاست خارجی وداخلی، حفظ حقوق اساسی مردم مصرح درقانون اساسی ،اعمال حاکمیت مردم برسرنوشت خویش ازطریق انتخاباتی آزاد، رقابتی، قانونی وعادلانه درطراز قانون اساسی و مشارکت در نقد و اصلاح قدرت ، توسعه وتقویت نهادهای مدنی برای اعمال نظارت عمومی و شفاف سازی و مبارزه با فساد و رانت خواری، برقراری روابط خارجی متکی بر برابری و منافع متقابل با دیگر کشورها، میهن دوستی شهروند محور، برابری اجتماعی و مردم سالاری را تا سر حد تحقق پیگیری خواهند کرد .

وی ادامه داد : اعضای این جبهه در سراسر کشور با هدف ایجاد ساز و کارمناسب برای فعالیت جبهه ایی برپایه عقلانیت، اخلاق، آزادی، مدارا، قانون گرایی، تنش زدایی، گفتگو، مشارکت، شایسته گزینی، با آمادگی کامل برای حضور قدرتمند و اجماعی در رقابت های انتخاباتی سالم بر اساس اصول مصرح قانون اساسی به مثابه میثاق ملی ، وصیت نامه سیاسی و عبادی حضرت امام ( ره ) ، رهنمودها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و مفاد مختلف قوانین احزاب و انتخابات وظایف محوله را مدیریت خواهند کرد .

وی تصریح کرد: اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران امروز یکشنبه ٢٦ بهمن ماه با حضور 46 عضو اصلی و مشاوراولین جلسه رسمی خود را به صورت حضوری در حسینیه شماره 1 جماران برگزار کردند . در این نشست اعضای حاضر در جلسه ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ( راحل ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، یاد ، نام و خاطرات ان امام سفر کرده را گرامی داشتند . سپس با بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه انتخاب اعضای هیات رئیسه ، به صورت اجماعی تصمیم گرفتند هیات رئیسه دائم این جبهه را بعد از طراحی ، تدوین و تصویب آیین نامه داخلی این جبهه بر اساس آیین نامه مصوب انتخاب کنند.

وی در این جلسه اقای مهندس بهزاد نبوی را که رئیس سنی جلسه بودند به عنگفت : وان رئیس موقت ، اقای دکتر حسین کمالی ، خانم آذر منصوری ، فرج کمیجانی و محمدرضا جلایی پور را هم به عنوان سایر اعضای هیات رئیسه موقت تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند.

وی ادامه داد: اعضای هیات رئیسه موقت جبهه اصلاح طلبان ایران موظف هستند در کوتاه ترین زمان ممکن متن پیشنویس آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت جبهه اصلاح طلبان ایران را با اخذ مشورت از کلیه اعضا آماده و در اولین فرصت به تصویب اعضای جبهه برسانند و پس از تصویب آیین نامه داخلی بر اساس مفاد آن نسبت به برگزاری انتخابات هیات رئیسه دائم اقدام کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قانون ساماندهی صنعت خودرو بالغ بر ۴.۵ سال پیش، مورد بحث مجلس وقت قرار گرفت و در گیرودار رفت‌وآمد به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نهایت پس از سه سال، در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به تصویب رسید؛ پس از تصویب آن، سه ماه به دولت مهلت داده شد تا آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده را تدوین، تصویب و ابلاغ کند؛ اما به‌جای آنکه این آیین‌نامه تصویب و ابلاغ شود، ماده ۱۰ این قانون را اصلاح کردند و نام "قانون اصلاح ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو" را بر آن نهادند. به عبارت دیگر درست در شهریور ماه ۱۴۰۱ که قرار بود آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده تصویب شود، ماده ۱۰ را اصلاح کردند.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و ابلاغ آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده ۱۵ ماهی معطل و بلاتکلیف باقی ماند تا در نهایت در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، بالاخره این آیین‌نامه ابلاغ شد.

در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.

دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟

به دنبال این موضوع، برخی سایت‌ها و در فضای مجازی موضوعی تحت عنوان "افزایش قیمت محصولات مونتاژی ایران‌خودرو" مطرح شد که براساس آن گفته شده بود "افزایش تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروها، سبب افزایش قیمت محصولات مونتاژی شده است."

ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است

در پی ابلاغ آیین‌نامه مذکور گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است:

" براساس مصوبه هیئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره‌گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما، از ۲۵ درصد گواهی اسقاط به ۱.۵ گواهی اسقاط (معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) افزایش یافته است؛ فلذا مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده‌سازی شده و آیتم ماده ۱۰ قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ ۵۲۵ میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای تمامی تعهدات الزامی است.

شایسته است نمایندگان در خصوص اطلاع‌رسانی موضوع فوق به مشتریان شرکت ایران‌خودرو اهتمام ورزند."

البته به تاکید این گروه صنعتی، افزایش قیمت در محصولات هایما رخ نداده و قیمت این محصولات افزایشی نداشته است.

کد خبر 848674 برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم بازار خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است