Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: بازیگران سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها باید نسبت به جایگاه نقش‌ها توجه ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان این سازمان که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه قم از زمان قدیم به عنوان یک جایگاه حساس برای نشر معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام معرفی شده بود، اظهار کرد: قم قبل از حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز یک رسانه بود اما با وجود حضرت تقویت شد و جلوه دیگری پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان یک الگوی دختر نام برد و اضافه کرد: می‌توان از ویژگی‌های این شخصیت برای معرفی جایگاه زن در اسلام بهره‌مند شد و مباحث نادرستی که در مورد نگاه اسلام به زنان مطرح می‌شود را تکذیب کرد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: اینکه امام صادق علیه‌السلام قبل از تولد موسی بن جعفر علیه‌السلام به جایگاه قم اشاره می‌کنند نشان از جایگاه ویژه شهر قم است.

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

وی از قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام نام برد و تصریح کرد: وجود مراجع بزرگوار و خاستگاه انقلاب اسلامی بودن به حساسیت‌های قم می‌افزاید و ارتباط سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها با قم نیز به حساسیت این سریال می‌افزاید.

آیت الله سعیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نشان و نمادی از حضرت زهرا سلام‌الله علیها نیز دارد می‌توان در سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز اشاره‌هایی به حضرت زهرا سلام‌الله علیها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازیگران سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها باید نسبت به جایگاه نقش‌ها توجه ویژه داشته باشند، مطرح کرد: گاهی خلاءهایی در تاریخ زندگانی بزرگواران دینی پیدا می‌شود که پر کردن این خلاهای هزینه‌های بسیاری دارد هر چند با استفاده از قرائن و شواهد می‌توان این مشکل را رفع کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه پیام سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها با شخصیت حضرت گره‌ زده شود، عنوان کرد: افرادی که فیلم نامه سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها را تدوین می‌کنند می‌توانند به مظلومیت‌های حضرت زینب‌ سلام‌الله علیها نیز اشاره‌هایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه معرفی اهل‌بیت علیهم‌السلام موجب هدایت مردم به سمت دین می‌شود، خاطرنشان کرد: تاثیر کارهای هنری و فیلم‌ها گاهی از سخنرانی‌ها و منابر هم بیشتر می‌شود به همین علت ما باید به این کارها توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال حضرت معصومه س داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)