Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه یکشنبه تاکید کرد که واکسن‌های روسی و چینی باید نقش بزرگی در یک تلاش جهانی هماهنگ شده برای شکست دادن همه‌گیری کرونا ایفا کنند.

وی که با هفته نامه «دومانژه» صحبت می‌کرد، گفت: «ما باید با چینی‌ها و روس‌ها همکاری کرده تا واکسن‌ها به بخشی از تلاش چندجانبه بزرگ تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور فرانسه پدیدار شدن گونه‌هایی جدید از ویروس کرونا را همه‌گیری در داخل یک همه‌گیری دیگر توصیف کرد.

وی هشدار داد که جهان در یک رقابت با زمان برای غلبه بر انواع ویروس‌ها پیش از خارج شدن آنها از کنترل قرار دارد.

ماکرون تاکید کرد: «ما هنوز هم باید تلاش‌های خود را افزایش دهیم چون هر هفته مهم است.»

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه جمعه اعلام کرده بود که تاکنون ۲۶ کشور جهان مجوز استفاده از واکسن روسیه اسپوتنیک V برای مقابله با ویروس کرونا را صادر کرده‌اند.

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اضافه کرد که در حال حاضر واکسن اسپوتنیک V یکی از سه واکسن پرکاربرد علیه در سطح جهان به شمار می‌آید.

واکسن اسپوتنیک V به عنوان اولین واکسن ضد کرونا در جهان شناخته می‌شود و تاکنون کشورهایی نظیر امارات، ایران، ارمنستان، مکزیک، صربستان، روسیه، آرژانتین و لبنان و چند کشور دیگر مجوز استفاده از این واکسن را صادر کرده‌اند.

روسیه در تاریخ 11 آگوست 2020 (21 مرداد 1399) از دستیابی به واکسن مقابله با ویروس کرونا با نام اسپوتنیک خبر داد. اسپوتنیک که نخستین واکسن مقابله با ویروس کرونا است توسط مرکز اپیدمولوژی و میکروبیولوژی ملی گامالیا در وزارت بهداشت روسیه فراهم شده است.

بیش از دو ماه است که  تزریق واکسن اسپوتنیک در کشورهای متعدد در سرتاسر جهان آغاز شده است. 

منبع: الف

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد

ده روسی به تحسین از تیم ژابی آلونسو پرداخت اما تاکید کرد رم توانایی غلبه بر آنها را دارد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

لوکاکو؟ با توجه به تمرین دیروز، به نظر می رسد او احساس بسیار خوبی دارد، شاید امروز کمی بیشتر روی‌ او فشار بیاوریم و سپس تصمیم بگیریم. من هنوز شک دارم. اسمالینگ یک جلسه تمرین کامل را انجام داد، امیدوارم او و لوکاکو برسند. در مورد استفاده از یورنته در سمت راست، مطمئناً او می تواند آنجا هم بازی کند.

بایرلورکوزن؟ آنها شکست ناپذیر هستند و این ذهنیت برای لورکوزن ایجاد شده که تحت هر شرایطی شکست ناپذیر هستند. به نظر می رسد فوتبال برای آنها خیلی طولانی تر از ۹۰ دقیقه است. بازیکنان جالبی دارند. من برای مربی آنها احترام زیادی قائل هستم. چیزهای زیادی برای ترس وجود دارد.

گاهی اوقات ما در دقایق پایانی گل می زنیم، اما این موضوع علاوه بر شانس به آمادگی روحی و جسمی نیز بستگی دارد. ما هم اغلب مثل‌ لورکوزن در پایان بازی ها گل می زنیم؛ مثل‌ بازی با فیورنتینا، اودینزه یا ناپولی. هر دو تیم تا آخرین ثانیه مبارزه خواهند کرد. فکر نمی‌کنم شکست‌ناپذیر بودن، بار سنگینی داشته باشد، من هم دوست دارم که شکست ناپذیر باشم، فکر می‌کنم برای آنها مایه غرور و انگیزه است.

پاتریک شیک؟ او در رم پسری قوی‌ بود و حالا در لورکوزن، یک مرد قوی شده است. لورکوزن ترکیبی کامل، قوی و گسترده دارد. آنها به خوبی می دانند که باید چگونه بازی کنند.

ما درک درستی از سبک بازی آنها داریم. می دانیم که باید حمله کنیم اما مراقب هم باشیم. حالا روی بازی اول تمرکز کرده ایم و بعد به بازی برگشت فکر می کنیم. ما به بازی های سال گذشته فکر نمی کنیم، زیرا خیلی چیزها تغییر کرده است. آنها شکست نخورده اند، اما ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال