Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها پس از سه بازی و در آستانه تقابل با وولفسبرگر دوباره به جاده پیروزی برگشتند. 

آرسنال در یک بازی جذاب و زیبا، همسایه خود در جدول یعنی لیدز یونایتد را با نتیجه ۴-۲ از پیش رو برداشت. این برد اختلاف توپچی ها با رده چهارم جدول را به شش امتیاز کاهش داد البته هنوز تیم هایی هستند که باید بازی های خود را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی ها بازی را با توپ پر آغاز کردند و با زدن سه گل در همان نیمه اول، کنترل کار را به دست گرفتند. همچنین گلی که اوبامیانگ در ابتدای نیمه دوم زد، حاشیه امنیت خوبی برای توپچی ها ایجاد کرد. درخشش پیر امریک اوبامیانگ در این مسابقه خبر خوبی برای هواداران آرسنال است چرا که هر گاه او آماده بوده، آرسنال نیز نتایج خوبی گرفته است. حال باید دید ادامه فصل برای میکل آرتتا و شاگردانش چگونه پیش خواهد رفت. لیدز یونایتد نیز با این تساوی در رده یازدهم باقی ماند و حالا باید آماده بازی با وولورهمپتون شود. 

اطلاعات بازی آرسنال و لیدز یونایتد روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت: ۲۰:۰۰ ورزشگاه: امارات داور: استوارت اتول تورنمنت: هفته بیست و چهارم لیگ برتر گلزنان: پیر امریک اوبامیانگ (۱۳،۴۱ و ۴۷) و هکتور بیرین (۴۵) برای آرسنال / پاسکال اشترویک (۵۸) و هلدر کوستا (۶۹) ترکیب تیم های آرسنال و لیدز یونایتد

 

خلاصه بازی آرسنال و لیدز یونایتد

به زودی

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد توپچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!