Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی عصر یکشنبه در دوره آموزشی مدیریت راهبردی انقلاب اسلامی و بازدید از کارخانه نوآوری مشهد، افزود: برای انتقال مسوولیت بین نسلی فرصتهای مهمی را از دست داده‌ایم و باید از ۲۰ سال پیش جوانان آموزش عملی و نظری را برای انتقال فرا می گرفتند تا این انتقال به موقع صورت گیرد ولی زمان را از دست داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بسیاری از آسیبهای امروز نظیر محیط زیست، حاشیه نشینی و وضعیت جمعیت معلول ناشی از نبود دانش مدیریت راهبردی است، کشور را با روزمرگی اداره کرده‌ایم و این امر جامعه را با حوادثی مواجه کرده که از ظرفیت ما سرریز شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیریت راهبردی ایجاب می‌کند مدیرانی وارد صحنه شوند که ظرفیت سازی کنند و اصولا مدیریت راهبردی در ایران کمیاب شده ‌است.
وی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو رویداد مهمی بودند که مدیریت راهبردی را به جامعه برگرداندند ولی با رفتن نسل اول و دوم انقلاب و عدم انتقال تجارب آنها این سرمایه بزرگ را از دست داده‌ایم.
رضایی ادامه داد: ضرورت اجتناب ناپذیر کشور این است که در دهه آینده وارد تصمیم‌گیری راهبردی شویم.
وی گفت: انتخاب استراتژی درست انعطاف پذیر از دیگر اصول اداره کشور و آینده نگری است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در یک محیط پر رقابت بین المللی قرار داریم و زمانی می توانیم پیشرفت کنیم که در رقابت با کشورها و ملت های دیگر دارای ایده‌های نو باشیم و تولیدات خود را خلاقانه و جلوتر از سایر رقبا چه در کیفیت و چه در قیمت ارائه دهیم.
وی ادامه داد: ۲۰ سال پیش ایران با موج ورود کالاهای ژاپنی روبرو بود و از ۱۰سال قبل با موج ورود کالاهای چینی روبرو هستیم، اگر بخواهیم اینگونه پیش برویم و به خلاقیت و نوآوری توجه نکنیم ۱۰ سال آینده با کالاهای کشور دیگری مواجه خواهیم بود.
رضایی گفت: امواج کالاهای کشورهای دیگر که بر اثر رقابت با محیط علمی، فناوری و اقتصادی ما به وجود می‌آید مانند موج دریا ما را همیشه عقب خواهد زد و اجازه پیشرفت نخواهد داد، زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که امواج کالاهای ناشی از فناوری و خلاقیت و نوآوری جدید تولیدی خودمان را روانه بازارها کنیم تا بتوانیم وارد صحنه رقابت بین المللی شویم.
وی افزود: کارخانه نوآوری شهرداری مشهد یک بستر و محیط رشد و نمو فناوری های نوین و ایده های خلاقانه است، معتقدم کارخانه نوآوری می‌تواند محل رشد و نمو و حمایت از استارتاپها باشد تا وقتی رشد کردند و به قدرت لازم رسیدند وارد بازار کار شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: کارخانه نوآوری محلی برای هم افزایی جوانان و ارائه ایده های نو و خلاقانه است.
آیدا مهربان افزود: این کارخانه با نگاه به حفظ هویت ها و ریشه ها و نگاه به آینده به عنوان محلی جهت هم افزایی جوانان و ارائه ایده های نو و خلاقانه تا زمانی که این ایده ها تجاری سازی شوند، احداث شده است.

برچسب‌ها شهرداری مشهد انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس شهرداری مشهد انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار کنکور مجمع تشخیص مصلحت نظام مدیریت راهبردی کارخانه نوآوری ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند