Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@11:34:19 GMT

آزمایش موشک هوشمند ۳۰۰ کیلومتری نزاجا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۳۱۸

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه دومین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو نزاجا که صبح یکشنبه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در حوزه توپخانه، راکت اندازها و راکت‌ها  به خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون که با شما صحبت می‌کنم یگان موشکی نزاجا در یکی از مناطق کشور در حال تست موشک با برد ۳۰۰ کیلومتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: این موشک در رده برد متوسط نزاجا است که امروز به لحاظ دقت و قدرت، اندازه‌گیری می‌شود.

سرتیپ حیدری در خصوص مختصات عملیاتی این موشک گفت: این موشک از قابلیت‌های نقطه زنی، هوشمندی و اتوماسیون برخوردار و آماده دفاع از مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران را در شرایط جوی مختلف دارا می باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا تسلیحاتمان در این حوزه اولا هوشمند و ثانیا از قابلیت اتوماسیون برخوردار باشند و ثالثا نقطه زن باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد