Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیت الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای زکات استان سمنان تلاش‌های کمیته امداد این استان و مردم نیکوکار استان در جمع آوری زکات را در شایسته تقدیر دانست و گفت: فریضه زکات پایه و اساس دین و عامل رفع بسیاری مشکلات و آسیب‌ها ومعضلات جامعه از جمله فقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام استان سمنان از دوبرابر شدن زکات پرداختی مردم استان سمنان در یازده ماهه امسال درمقایسه پارسال خبرداد و گفت: درآمد استان سمنان از بخش پرداخت زکات‌های مردمی امسال به حدود ۲۷ میلیارد تومان رسیده که این رقم پارسال ۱۳ میلیارد تومان بود.

خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ه. م توجه به نیاز‌های روز جامعه بخصوص اشتغال و جوانان در پرداخت و هزینه کرد زکات پرداختی مردم را ضروری دانست.

حجت الاسلام محمد طا‌ها مهری مدیر کل امور هماهنگی و اجرایی زکات کمیته امداد کشور نیز با اشاره به اینکه استان سمنان جزو برترین استان‌های کشور در جمع آوری زکات است افزود: در کشور نیز در ۱۱ ماهه امسال ۱۲۰۰ میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است که این رقم در مقایسه با پارسال بیش از صد درصد افزایش دارد.

توجه به توسعه مراکز نیکوکاری زکات در کشور و طرح صندوق قرض الحسنه زکات که در استان سمنان راه اندازی شده است از جمله اقداماتی است که حجت الاسلام مهری از آنهابه عنوان طرح‌های مربوط به هزینه کرد زکات برای اشتغال و ازدواج جوانان یاد کرد

در این جلسه از تعدادی فعالان و مروجان و نیکوکاران پرداخت زکات استان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت زکات اشتغال جوانان استان سمنان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد