Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:45:38 GMT

شریعتی با مردم خوزستان خدا حافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۴۲۴

شریعتی با مردم خوزستان خدا حافظی کرد

به گزارش ایرنا شریعتی  یکشنبه شب  در این برنامه تصویری با قدردانی از صبوری‌ مردم در ساماندهی امور و جبران کاستی‌ها از امان خداحافظی کرد.
 وی با اشاره به ظرفیت‌ها، مشکلات، چالش‌ها و ابعاد مختلف استان خوزستان در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه ها تصریح کرد: یکی از بزرگترین الطاف خداوند به بنده این بوده‌است که در این برهه توفیق خدمت‌گزاری به همه استانی‌های صبور و شریف را به مدت چهار سال و هشت ماه داشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی گفت: اما همه به خوبی میدانید این استان وارث چه مشکلات و مسائل مزمن، تاریخی و حل نشده‌ای بوده است و علاوه بر همه این مشکلات تاریخی ما در این ایام شاهد ریزگردها، قطعی برق، سیل و خشکسالی شدید بودیم و شاهد بزرگترین پاندومی یکصد سال اخیر در حوزه بیماری ناشی از ویروس کرونا و در کنار آن شاهد ظالمانه‌ترین و ناجوانمردانه‌ ترین تحریم‌ها علیه ایران عزیز بودیم.

استاندار پیشین خوزستان تاکید کرد: بیشتر تاثیرات اقتصادی این تحریم‌ها بر استان ما تحمیل شده و به علت تحریم کالای اصلی و دُر اصلی این کشور بنام نفت که خاستگاه ‌آن خوزستان عزیز است فشارهای بیشتری بر مردم وارد شد. 

در ادامه این پیام افزود: تلاش کردم استاندار پشت میز نشین نباشم، هم استاندار باشم هم مردمدار، نگذارم مردم فاصله‌ای بین خود و مدیر ارشد اجرایی استان احساس کنند و تلاش کردم نقطه‌ای در استان نباشد که از معرض دید و بازدید و بررسی مشکلات آن توسط استاندار پنهان باشد.

وی اضافه کرد:  تلاش کردم با تکیه بر خرد جمعی و با استفاده از همه نیروهای استانی فارغ از جناح‌ بندی‌های رایج و قومیت و جنسیت ” همه با هم ” به سمت پیشرفت و آبادانی استان پیش برویم و ما با هم موفقیت‌هایی مهم و دستاوردهای بزرگی در این مدت و به رغم این مشکلات بدست آوردیم و توانستیم برای استان و هم‌استانی‌های عزیز به ارمغان بیاوریم.

وی در پایان این پیام خطاب به مردم خوزستان اعلام کرد: امروز من باید در پیشگاه شما از همه ضعف‌ها، قصورها و تقصیرها عذرخواهی و طلب حلالیت کنم، از همه شما می‌خواهم هر کوتاهی و ضعفی بوده است به بزرگی روح بلندتان بر این فرزند کوچکتان ببخشید هر جا باشم و در هر مسئولیتی خود را فرزند خوزستان می‌دانم و قلبم برای خوزستان عزیز این قلب تپنده ایران عزیز می‌تپد.

به گزارش ایرنا رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.

غلامرضا شریعتی از اوایل سال ۹۵ پس از عبدالحسن مقتدایی عهده داره سمت استانداری خوزستان شد و برای مدت چهار سال  و هشت ماه در این سمت مشغول به کار شد.

همچنین بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در جلسه صبح امروز هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، هیات وزیران به اتفاق آرا، آقای قاسم سلیمانی دشتکی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

برچسب‌ها وزارت کشور استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی وزارت کشور استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان

استاندار قزوین گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی افزود: معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تایید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و ایشان این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کردند.

اعلایی، گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

وی بیان کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش آموزان به کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید با همگرایی و هم‌افزایی مشکلات را کاهش داد، افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند.

اعلایی گفت: جا دارد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن‌های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش‌آموزان بسیار موثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه یانس آباد است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد