Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی ها پس از برد پر گل تیمش در ورزشگاه امارات به تمجید از شاگردان مارچلو بیلسا پرداخت. 

برد ۴-۲ آرسنال برابر لیدزیونایتد شادی وصف ناپذیری را برای میکل آرتتا به همراه داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، توپچی ها پس از چند نتیجه ضعیف به دنبال این بودند تا قبل از رویارویی با بنفیکا در لیگ اروپا، کمی به اوضاع خود در جدول لیگ برتر سر و سامان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت آن ها به لطف گلزنی پیر امریک اوبامیانگ (۳ بار) و هکتور بیرین از سد حریف خود گذشتند تا آرتتا در ارزیابی خود از این مسابقه بگوید:

بابت این نتیجه خوشحالم و از عملکرد تیم برابر یک تیم فوق العاده که کار هر حریفی را سخت می کند، خیلی راضی هستم. واقعا خوشحالم چون بازی های زیادی از آن ها تماشا کرده ام و می دانم که چه حریف سختی هستند. آن ها تیم فوق العاده ای هستند و این را در جریان بازی و حتی زمانی که ۴-۰ عقب بودند نشان دادند. ما شرایط را به خوبی مدیریت کردیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم: «با حریفی رو به رو هستیم که هرگز تسلیم نمی شود و دست از تلاش نخواهد کشید. آن ها کارمان را سخت کردند. ۴۵ دقیقه باقی مانده است و شما باید با حداکثر توان برای تمامی توپ ها بجنگید. فعلا ۱۵ دقیقه استراحت کنید، سپس ۴۵ دقیقه دیگر در پیش است». 

درباره زدن چهار گل

عالی بود؛ هم تعداد موقعیت هایی که ساختیم و هم نحوه گل هایی که زدیم. چنین چیزی مقابل حریفی که دائما پرس می کند، اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد. 

درباره اولین حضور مارتین اودگارد در ترکیب اصلی تیم در لیگ برتر

با توجه به این که اولین بازی خود به عنوان یار ثابت را مقابل لیدز انجام داد و با در نظر گرفتن دوندگی اش باید بگویم خیلی خوب کار کرد. 

گلزنی دوباره پیر امریک اوبامیانگ

دل مان برای گل های اوبامیانگ و بهترین فرم او تنگ شده بود. او پس از دوره سختی که با خانواده اش داشت به تمرینات برگشت و ما تصور کردیم که در این بازی می تواند نقشی کلیدی داشته باشد. او درد داشت چون چند خطا رویش صورت گرفت و مچ پایش پیچ خورد ولی امیدوارم برای بازی بعد (در روز پنجشنبه) آماده باشد.  

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در استادیوم التعاون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شود.

گل نخست بازی در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید. ارسال مایکل دلگادو از سمت راست به تیر دوم، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای، توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 70 و روی توپ گیری خوب مایکل دلگادو در مرکز زمین، او به سمت دروازه میزبان پیش رفت و توپ را به ساویچ سپرد که هافبک صربستانی با یک پاس بغل پای آرام، توپ را برای سعود عبدالحمید کاشت و این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

الهلال در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، کار التعاون را یکسره کرد. باز هم مایکل دلگادو در متن حرکت بود و با نفوذ از سمت راست به درون محوطه جریمه، توپ را برای صالح الشهری ارسال کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، بازی را سه بر صفر کرد.

در نهایت الهلال با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود، شمار امتیازاتش را به 83 رساند و در صورت توقف النصر در دیدار هفته بعد، آبی‌های ریاض می‌توانند با تساوی یا پیروزی مقابل الاهلی، جشن قهرمانی را برگزار کنند.

الهلال پیش از این عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده بود و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارد. آنها در فینال جام حذفی نیز باید با النصر روبرو شوند تا مدعی اصلی کسب سه گانه داخلی باشند.

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید