Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:50:16 GMT

دهیاری‌های سمنان به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۵۵۱

دهیاری‌های سمنان به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند

مهدی صمیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دهیاری‌های استان سمنان با تلاش‌های انجام‌شده به سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان متصل می‌شوند.

او گفت: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری چاپگرها، افزایش سرعت انتقال و پیگیری مستندات و مکاتبات ازجمله مزیت‌های استفاده از سامانه اتوماسیون اداری استانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: ۲۵۵ دهیار در روستاهای استان سمنان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، ۷۰ درصد دهیاران به زیرساخت‌های لازم مانند اینترنت و کامپیوتر برای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند.

صمیمیان بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک در روستاها و دسترسی تمام دهیاری‌های استان به سامانه اتوماسیون اداری (سامانه دولت) با جدیت پیگیری می‌شود.

او گفت: کلاس آموزش چگونگی بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری برای دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: سیستم اتوماسیون اداری در واقع یک سامانه جامع و یکپارچه نرم‌افزاری برای مدیریت کردن گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است.

صمیمیان افزود: تلاش برای کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌نگاری‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق دهیاران به دلیل عدم آگاهی از دیگر مزایای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری است.

او گفت: سامانه دولت در دهیاری‌های استان سمنان با مساعدت معاونت منابع انسانی استانداری و با پیگیری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت و اداره کل اداری و مالی استانداری سمنان در دست راه‌اندازی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتوماسیون اداری فناوری اطلاعات اینترنت استانداری سمنان سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر