Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:57:31 GMT

شیوع بیشتر کرونای انگلیسی بین ۵ تا ۱۷ ساله‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۵۹۳

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: کرونای انگلیسی افراد بین ۵ تا ۱۷ سال را بیشتر مبتلا می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر ویروس کرونا در هنگام انتقال به سایر افراد دچار جهش‌های مختلف خواهد شد و واریانس جدید نوع انگلیسی ویروس کرونا یک موضوع جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه اداد: درحال حاضر کارشناسان معتقدند که میزان سرایت در نوع ویروس کرونای انگلیسی بیشتر از گذشته شده است و در این جهش ویروس، جوانان بین گروه سنی پنج تا ۱۷ سال را بیشتر از سایر افراد درگیر می‌کند. ما در طی سه هفته اخیر شاهد افزایش مختصر مرگ و میر در میان افراد با سنین پایین‌تر هستیم.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: در حال حاضر تعداد هفت مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان تهران شناسایی شده است که در هفته گذشته یکی از این بیماران فوت می‌کند و باید گفت که این فرد مبتلا به بیماری زمینه‌ای بوده است.

زالی گفت: در مکان سربسته اگر افراد حتی ماسک زده باشند احتمال ابتلا به بیماری کرونا از فرد ناقل به دیگران وجود دارد و مردم باید به موضوع تهویه مناسب هوا توجه جدی داشته باشند.

او افزود:در حال حاضر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند شستن دست‌ها با آب و صابون و زدن ماسک و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله و پیشگیری از بروز بیماری کرونای جهش یافته انگلیسی موثر و مفید است و افراد باید نسبت به رعایت نکات پیشگیرانه و بهداشتی توجه کافی داشته باشند. برچسب ها: ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا ، کرونای انگلیسی ، کرونای جهش یافته

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا کرونای انگلیسی کرونای جهش یافته مدیریت مقابله با بیماری کرونا کرونای انگلیسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا