Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ووشو زرین‌رود گفت: اتفاقات تلخ رخ داده در لیگ را تائید نمی‌کنیم. تیم ما هم مقابل مدعیان نمایش خوبی داشت.

سعید خواجه وند، سرمربی تیم ووشو زرین‌رود درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: تیم زرین‌رود امسال برای اولین بار بود که در رقابت‌های سوپر لیگ شرکت می‌کرد ولی با این حال با توجه به امکاناتی که در اختیار تیم‌ها بود می‌توان گفت که فدراسیون بهترین برنامه‌ریزی را داشت و لیگ را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی هم به همین روال بود چون اکثر ملی پوشان در لیگ حضور داشتند که باعث جذابیت بازی‌ها و در مجموع لیگ شده بود.

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه زرین‌رود ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونا چندان نتوانستیم در جذب بازیکن مانند سایر تیم‌ها باشیم. اما با همین تیم کاملا بومی که داشتیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. تیم پارس جنوبی و مقاومت همیشه از مدعیان اصلی لیگ ووشو هستند که این دوره موفق شدیم مقابل این دو تیم به پیروزی برسیم و در نهایت هم با قرار گرفتن در مکان پنجم جدول رده‌بندی به اعتقاد من عملکرد قابل قبولی داشتیم. در هر صورت لیگ امسال به خوبی برای ما به پایان رسید و قطعا تلاش خواهیم کرد در سال‌های آینده جزو مدعیان باشیم.

خواجه‌وند در پایان خاطرنشان کرد: تنها اتفاق بدی که امسال در لیگ رخ داد، حواشی روز فینال بود ما هم این اتفاقات را تائید نمی‌کنیم. به نظرم در چنین مواقعی بهتر است که این مشکلات به صحبت و همفکری حل شود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو زرین رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد